Geoede service en afspraken

Veel keuze

Veel keuze, goed kwaliteit

Artikel al besteld maar ineens niet op voorraad

Artikel al besteld maar ineens niet meer op voorraad en nooit ontvangen! Geld werd pas na twee weken teruggestort!

prima geregeld

ben goed geholpen in de winkel

Goed geholpen

Fijne verkoopster

Top Webwinkel

Deze webshop is zeer betrouwbaar. De levering was erg snel, het artikel ziet er prima uit. Kortom: een aanrader.

Vlot en prettig

Leuke winkel in Naaldwijk

Vriendelijk

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Geweldige service staan altijd voor je klaar zowel in Papendrecht als in Alblasserdam

Pluim voor de verkoopsters!

Ze denken en kijken met je mee. Geven een eerlijke mening.

Netjes

Snelle levering en netjes verpakt

Snel en makkelijk shoppen. Ook fijn de reminder voor de kortingstond die ik nog had.

Tevreden klant

Leuke meiden in de winkel Leerdam je wordt altijd netjes geholpen, daarbij ook leuke kleding dus tevreden klant

goede service

Altijd behulpzaam en beleefd. Vrolijk personeel

goed geregeld

vriendelijk, eerlijk advies in Lisse. Ik ben blij met mijn aankoop die in Sassenheim is besteld.

1 ste bestelling

Mijn eerste bestelling was succesvol. Snel bezorgd, goed verpakt en een kledingstuk die was afgeprijsd, dus prijs was ook oké. Ik ben erg tevreden hierover. Voor de toekomst zal ik zeker op deze website kijken of er iets voor mij bij zit. Dit vanwege een prima ervaring met mijn eerste bestelling en het ruime aanbod aan artikelen.

Snel geleverd netjes verpakt

Teleurstellende kwaliteit

Ik ontving een duidelijk beschadigd kledingstuk, die ik natuurlijk terug heb gestuurd.

snel en correst

Bezorging en bestelling super

Behulpzaamheid in de winkel is matig. Klant moet alles zelf aandragen, verkopers tonen weinig initiatief.

Fijn personeel

Vriendelijk personeel helpen waar het kan en zij eerlijk als je een vraag stelt over de kleding. Ik bestel veel online en mag dit ook altijd passen in de winkel omdat ik het daar af haal.

super

Bestelling opgehaald in de winkel en enkele artikelen geretourneerd dus ook weer in de winkel afgegeven. Korting was niet van de rekening afgehaald dus contract gehad met klantenservice en binnen een dag was alles geregeld!

Altijd goede advies

Correct behandeld

Goed geholpen

Mooie kleding. Snel geleverd.

Zeer tevreden.

19 Lagosweg