Goed geholpen

Mooie kleding. Snel geleverd.

Zeer tevreden.

Je word altijd netjes behandeld Mooie kleding Vriendelijk personeel Goede afhandeling van retourneren

Mooie jas

Mooie jas gekocht, goede kwaliteit en snel geleverd

Wat een ellende

Voor de tweede maal iets besteld maar geen bevestiging ontvangen van verzending of dat het pakketje bij de winkel binnen was om af te halen. Uiteindelijk bij de winkel navraag gedaan was het pakketje retour verzonden. Een pakketje waar ik voor betaald heb maar mijn geld niet retour heb ontvangen. Heb dit met de klantenservice opgepakt, en na de 2de mail wisseling gaven ze aan dat het geld binnen 1-3 dagen weer op mijn rekening terug gestort zou zijn. Dit is inmiddels ander halve week geleden en het geld staat nog niet op mijn rekening. Dit is gewoon weg diefstal!

prima personeel

fijne prettige winkel

Trui bleek bij thuiskomst toch te groot. Geen probleem: meteen geld teruggestort.

Mijn ervaring is heel goed.

Ik heb een broek gekocht maar hadden jullie niet op voorraad.Hij werd meteen besteld.Zonder problemen.En kreeg heel netjes een mailtje.Was allemaal zo voor elkaar.En heel vriendelijk.Wij kopen er heel veel.Voor mijn man en mij.

snel geleverd

De bestelling is binnen een paar werkdagen afgeleverd zoals beloofd. Super blij met mijn nieuwe winterjas.

Bestelling werd in goede staat tijdig geleverd. Prima communicatie vooraf. Ben blij met mijn aankoop!

Alles liep perfect

Alles ging goed berichten ze makten hún berichten waar

Gedaan wat er beloofd was

Gezocht op een bepaald product en online terecht gekomen bij The Stone. Besteld en binnen twee werkdagen gekregen wat besteld was. Zoals beloofd!

Netjes thuisbezorgd binnen een paar dagen.

Prima om te bestellen

Goede website. Makkelijk te bestellen. Snelle betaling Gratis ophalen in de winkel

ging helemaal goed

goed hoor...alles netjes ontvangen

Een perfecte keus.

Fijne zaak

Fijne zaak, snelle levering, leuke mode, vriendelijk personeel

Goede service en in de winkel vriendelijk personeel.

Online een mooie nieuwe winterjas besteld en in de winkel afgehaald. Kreeg de mogelijkheid de jas gelijk te passen, mocht de jas te groot of klein geweest zijn, dan kon deze gelijk weer teruggestuurd worden. Jas paste gelukkig prima!

Alles volgens afspraak

Ik heb geen enkele rimpeling ondervonden in het proces van bestellen tot ophalen. Vriendelijk personeel bij het ophalen en de winkel zag er verzorgd uit. Reden om eens een keer live te kijken ipv online shoppen. Ik heb wel twijfels bij de infromatievoorziening. Je krijgt nu een mail dat de produkten verstuurd zijn naar het filiaal. Dat betekent volgens de mail dat het dan op een bepaalde dag beschikbaar is om op te halen. Versturen betekent natuurlijk niet altijd aankomen. Het zal wel altijd goed gaan anders zou deze route niet bewandeld worden. Tot nu toe 100% score.

Snelle levering. En mooie kleding!

Helemaal goed!

Jeans commander maat 33-30 kon ik in de winkel in Alphen a/d Rijn niet krijgen. Wel via de webshop met € 30,- korting!

Mooie collectie

Mooie uitgebreide collectie en goede service

Keurige, snelle service

3 broeken besteld, waren snel in de winkel. 1 broek retour, ook keuring afgehandeld!

Goed assortiment.

Website mag meer informatie vermelden over hoe het kledingstuk valt. Er staat bij de meeste artikelen dat het normaal valt, maar dat is niet altijd zo.

Snelle levering, top retourservice

Had product snel binnen, de retour was ook heel snel afgehandeld; ook wel fijn als het nodig is!

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ