Snelle levering top

Snelle levering. Bij het doen van en het ophalen in de winkel van de artikelen staat vriendelijkheid en service voorop.

Prima.

Zelf geen contact met website gezocht. Na aankoop van broek voor mijn man, was de maat toch niet goed maar de benodigde maat hebben ze niet in de winkel, alleen online, beetje vreemd hoor, maar oké vanuit de winkel op Presikhaaf zijn de stappen ondernomen en binnen de kortste keren kon ik de broek ophalen! Goede service en hulp gehad.

Makkelijk te bestellen!

De broeken waren heel makkelijk in de juiste maat te bestellen. Helaas moest een broek retour en dat gaat weer heel gemakkelijk in de winkel

Vriendelijk

Een snelle en vriendelijke afhandeling van pakket retourneren

Mijn pakketje was zoek, maar de klantenservice stelde direct een onderzoek in. Na een paar dagen werd mijn pakketje alsnog bezorgd.

Geen bericht bij afleveren bestelling in winkel.

Normaal geen problemen bij The Store. Mooie en goede kleding. Maar dit keer hadden ze mijn kleur niet in mijn maat. Door de winkel direct online laten bestellen. Netjes een e-mail ontvangen dat m’n bestelling behandeld ging worden en ik nog een e-mail zou krijgen als hij naar de winkel opgestuurd zou worden. Deze dus niet gekregen. Na een week maar eens met de winkel gebeld. Bleek de bestelling de dag erna al bezorgd te zijn. Jammer dit. Winkel per ongeluk ook nog de verkeerde kleur besteld. En dat zag ik pas thuis.

Geslaagd maar,..

Ik ben blij en het werd erg snel verzonden das echt mega goed! Maar ik heb er wel zelf voor moeten betalen,... Omdat de winkel de maat niet meer had,. Dit vind ik echt jammer en dan weer een slechte service, de maat hadden we in een andere kleur gepast om er zeker van te zijn dat dit de goede was. En al is het 2 euro,. En snap ik dat verzenden niet gratis is voor jullie,. Ik was in de winkel en die kon mij niet het juiste maat bieden. Dus beste is keuze of gratis maar niet mogen retouren mits kapot geleverd, of naar winkel gratis sturen en weer ophalen, of gratis naar ophaal punt, maar iets meer keuzevrijheid zou klantvriendelijk zijn.

Bestelling prima afgehandeld.

Bestelling op tijd en goed.

De goede maat jeans was in de winkel niet op voorraad dus deze is via de webshop besteld. Goede pasvorm en snel binnen!

Fijn geholpen

Goede zaak Fijn geholpen

Goed en fijn geholpen

Heel positief,

Levering en retourneren ging gemakkelijk. Informatie voorziening hieromtrent was goed en duidelijk. Product beviel heel goed. Precies wat ik zocht. Helaas pastte het niet goed genoeg.

veel wisselend personeel

de dames staan veel achter de balie en zijn niet meer heel erg gericht op de klant vind ik jammer vroeger was dit anders.

Handig gratis in winkel geleverd

Artikel in winkel niet in mijn maat de verkoopster voor mij besteld en een paar dagen later was het in de winkel daar gelijk gepast.

Snelle levering prima product

Fijne winkel!

Hele fijne winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel! Nemen echt de tijd voor je. Erg fijn!

Een hele fijne winkel om te shoppen

Ik werd goed geholpen door een aardige medewerker.

Leuke winkel in zoetermeer met lief en behulpzaam personeel !

behulpzaam

De broek die paste bij mijn colbert werd besteld en binnen 3 dagen geleverd. Top!

Heel veel geduld!!!!!!!

Pakket retour gestuurd naar the stone. Totaal geen bericht of het is aangekomen is .2 weken geleden.

Slecht

Retour zonder reden en oplossing

Fijne winkel met leuke kleding en aardig personeel

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ