Snelle levering. Overzichtelijke website.

Snel en goede levering

Geweldig service

Fijn geholpen en t was geen probleem om iets weer te retour te sturen . Duidelijke uitleg zeer pretig.

12 dagen en nog geen bericht

12 dagen geleden bestelling gedaan en daarna helemaal niets meer vernomen (nee, ook niet in de spam), behalve dan dit bericht: wat ik van de service vind? Nou…k…

Snel geleverd en goedkwaliteit

Prima winkel, goede service.

Mooie prijs en snelle levering

Mijn bestelling opgehaald in de winkel en daardoor geen verzendkosten.

Leuk gewinkeld

De maat was uitverkocht in de winkel maar voor ons is de juiste besteld en naar ons huis verstuurd. Zeer vriendelijk personeel in Alphen aan de Rijn. Het shirt lag op de mat toen we terug kwamen van vakantie, is mooi en past perfect.

Correct

Snel en netjes geleverd!

Top ! Meer woorden zijn er niet nodig geweldig .

Top ! Meer woorden zijn er niet nodig geweldig .

Alles netjes verlopen met goede informatie

Super goed

Goede service snelle levering niks op aan temerken is super

Slecht

Broek besteld duurde een week en medewerker bellen je nie terug dus moet je elke dag zelf terug bellen

Snelle levering,prima verpakt. Goede service.

Bestel graag bij jullie

.........

Geweldige kleding, goede service, ik blijf zeker klant.

Prachtige kleding, hele goede service, ik blijf zeker klant.

TOP!!!

Prima op tijd ontvangen,alles mooie kwaliteit,goeie pasvorm. Zeer tevreden!!!!

Simpel bestellen en retourneren als maat niet goed is. Top

Ik ben niet van het online shoppen Altijd problemen met de terug betaling Maar bij jullie is het super geregeld Echt top!!! Kunnen veel bedrijven nog iets van leren Dan maakt het online shoppen leuk en betrouwbaar, dankjewel voor de goede snele service!! MVG Sandra otten

Snelle levering en netjes verpakt,super blij met mijn aankoop

Goede en snelle levering

Mooi site en goede service

Bestellen in de winkel ging fijn.

In de winkel 2 poloshirts gezien maar niet in de juiste maat. Ze konden ze bestellen en in de winkel opgehaald worden. Ging allemaal prima en goed op de hoogte gehouden.

Zelfs in 1 woord te zeggen: TOP

Je bestelt online maar t voels als om de hoek. Vertrouwd. Snel antwoord als je een vraag hebt. Het vertrouwen is er altijd. Dus ga zo door.

Nog even afwachten

Ik had een jurk besteld en die kwam keurig op tijd. Hij was echter veel langer dan op het plaatje. Dit was geen midi maar een maxi jurk en aangezien ik heb voor een bruiloft wilde, was dit niet de bedoeling. Dus geretourneerd. Ik kreeg al wel een mail dat mijn pakje terugontvangen was, maar het geld staat nog niet op mijn rekening. Dus even afwachten...... ik neem aan dat het goed komt, dus de volgende vraag beantwoord ik met ja.

Vriendelijke medewerkers!

Ik ben bij The Stone van Capelle aan den Ijssel geweest om mijn pakketje te retourneren en gevraagd als ik het bedrag mocht verrekenen met een item die ik alleen online nog in juiste maat kon bestellen. Dat is mogelijk. De dames hebben de bestelling geplaatst en het verrekend met het bedrag van het geroutineerde item. GEWELDIG GEREGELD!

Goede service, houden zo.

Goede service, houden zo. Eerste instantie las ik niet goed in mijn mail dat de kleding al bezorgd was in de winkel. Van post.nl etc. krijg je ook altijd mail dat het verzonden is, dat zegt daar nog niets over dat het werkelijk is aangekomen.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft