Super vriendelijk en snelle levering

Fijne winkel met diverse merken en prijzen Het personeel helpt vriendelijk en draagt ook ideeën aan. Top!

Alles positief

Via mail goed op de hoogte gehouden. Pakket bij filiaal in de regio laten bezorgen. Vriendelijke dame in de zaak. Pakket zag er goed uit. Al met al positieve afhandeling

Geweldige service, snel verzonden

Mijn bestelling was snel op te halen.

Alles prima geregeld

Ik kon de broek op de afgesproken tijd afhalen.

Fijne winkel en erg positief ingesteld personeel

Ik ben fantastisch geholpen in de winkel Duiven. Compliment voor de dames. Ga zo door!

Goede merken en levering.

Snel geleverd en goede retourservice. Retour ontvangen en geld teruggestort binnen een week. Mooie merken.

truitje in grotere maat besteld en paar dagen later kon ik het ophalen in de winkel. Snelle en acurate service.

Stone Naaldwijk super geholpen

Mijn jurk in de uitverkoop was niet in goeie maat maar in magazijn wel dus super blij

Fantastisch!

Goede prijzen en snelle levering!

Snelle levering en mooie prijs kwaliteit!

Fijne winkel

Fijne winkel

Fijne winkel, heel prettig personeel

Heel behulpzaam

Bij online bestelling krijg ik nooit mail als mijn bestelling is aangekonen

Nooit mail. Verder lieve meiden bellen me altijd op.

Prima webwinkel

Echter kan je niet achteraf betalen. Dus dat is wel jammer als je een hoop besteld om te kunnen passen.

The Stone houdt zich aan hun woord

Zeer vriendelijke verkoopsters!

Netjes en snelle service

Goede site, en overzichtelijk.

Betrouwbaar en goede service!!

Product wordt in een nette verpakking geleverd. Opvallend, geen kreukels of vouwen in het product, komt denk ik door de manier van het verpakken.

Makkelijke duidelijke webside, hele snelle levering. Er moest een artikel retour en afhandeling ging heel vlot.

Goed geholpen

TOP

Prima Service

Geweldige leuke kleding en super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Word altijd fijn geholpen en voorzien van eerlijk en deskundig advies. En alle medewerkers altijd vriendelijk en tijd voor de klanten. Ik ben een zeer tevreden klant en zal ook iedereen De Stone in Druten aanbevelen.

Prima geholpen

Nvt

Ik ben erg blij met mijn aankoop, en binnen afgesproken tijd al ontvangen.

Zoals verwacht netjes op tijd en alles klopte. Dus erg te vrede

Het kon beter

De broek die ik bestelde, had een andere lengtemaat dan vermeld op de website, dus die moet ik alsnog laten vermaken. En de bestelling was niet aanwezig in de winkel op de dag die vermeld stond in de mail, dus ik moest nog n keer terugkomen.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft