Keurig ingepakt en mooi op tijd binnen , maar ik vind het raar dat ik bezorgkosten moet betalen voor zo’n bedrag dat heb je nergens meer . Maar ik wilde deze broek hebben ! Anders zoek ik verder hoor !

Perfect geregeld!

Ik heb de juiste maat gepast in een andere kleur. De winkelmedewerker heeft besteld en af te halen in de winkel na 3 dagen!

PRIma

Geen opmerkingen snelle product levering

Een chagrijnige verkoopster

Geen leuke ervaring terwijl de kleding van een hogere en duurdere kwaliteit is. Daar verwacht ik ook een leuke shopervaring bij. Jammer. Ik heb het over de winkel in Den Bosch.

Meestal goed

Ik twijfel over de kwaliteit van een t shirt omdat de print hier scheef op staat en dat heb ik nog nooit meegemaakt bij The Stone en/of PME

Super mooie blouse van Harper & Yve

Blouse is echt zo mooi ! En de service en levering is ook top !

Top alleen slechte ervaring met DHL bezorging

Snel

Snelle levering en niet onbelangrijk bij retour snelle terugbetaling

Komen afspraken na en klantvriendelijk

Klantvriendelijk en komen afspraken na

Goede service.

Vriendelijk & correct

Heb alleen ervaring met het filiaal Amersfoort, waarvoor bovenstaande omschrijving van toepassing is.

Een hele fijne winkel

Je wordt altijd vriendelijk behandeld

Heel prettig en attent personeel

Nogmaals ben heel Prettig door verschillende personeelsleden Geholpen!!

Fijn bestelproces.

Makkelijk te bestellen en vlot en gratis afhalen in de winkel. Top!

mooie kleding, correcte bezorging

mooie website,mooie kleding,snelle bezorging! en alles past!

Als het een goede aanbieding is bestel ik wel weer

Geen mail ontvangen van verloop bestelling

Ik heb nadat ik een bestelling gedaan had en bevestiging ontvangen heb, niets meer vernomen. Na ruim een week maar gaan vragen bij de stone winkel of mijn bestelling er misschien al was. Bleek hij er al meerdere dagen te liggen. De communicatie via mail zou dus beter kunnen. Winkel ben ik erg tevreden over, de webshop dus wat minder.

Snelle levering en goede prijs

Jas via internet besteld. Werd snel bezorgd in de winkel. Ook ruime keuze van mooie merken

Bereidwilligheid om broek te bestellen.

Mail ontvangen maar onduidelijk. Zou fijn zijn als klant gebeld wordt als bestelling binnen is. Bestelling ligt nog op de zaak.

Snelle levering, mooie kleding

Heel fijn perdoneel

Snelle levering.

Top filiaal

Super filiaal

Goeie en snelle service

Goeie en snelle service

Snelle en correcte levering van product

Toegankelijke website, het artikel komt snel aan en ook Retouneren kan zonder moeite.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft