Online bestelling in winkel laten leveren.

Werd fijn geholpen met het maken van mijn maat keuze.

Zeer prettige winkel

leuke meiden goed advies.

meiden altijd vrolijk. nette opgeruimde winkel. altijd goed advies.

Moest is afhalen en dat lag klaar

Top en super snel

Vlotte levering

Vlot geleverd.3blouses besteld,waarvan ik er 2heb gehouden.Blij mee! 1 blouse is retour gegaan,model paste niet goed.Hopelijk gaat de credit ook vlot .

Fijne service

Hier een broek gekocht, helaas na 1 x dragen de binnen naad los. Zonder problemen werd er een nieuwe besteld en kon ik snel de broek omruilen. Top service!

Vriendelijk, behulpzaam

Ga naar verschillende The Stone winkels.

Bestelde broek bleek te klein. 2x zonder probleem een andere maat besteld door het personeel. Top.

Slechte service dit keer

Een jumpsuit gekocht in de winkel. Bij thuiskomst zat er een gaatje bij de schouder. De winkel gebeld, maar ik moest toch eerst ermee terugkomen voordat er een nieuwe besteld kon worden. Daarvoor moest ik weer een uur rijden. Toen ik de jumpsuit in de winkel na een paar dagen kon ophalen, hing de kapotte jumpsuit gewoon weer in de winkel. Verder ben ik tevreden met The Stone

Vriendelijk personeel die ook wat voor je willen doen. Dikke plus

Duidelijk en correct.

Goede service.

Leuke mode, goed betaalbaar. Goede service, vriendelijk personeel.

Fijne winkel

Nu in de sale lekker kunnen shoppen ook voor mijn man

Goed geholpen

Prima geholpen in de winkel, mijn maat was er niet en ze hebben het besteld voor me, binnen 2 dgn had ik het in huis.

Het verliep prima

De site is overzichtelijk en het bestellen verliep soepel. Ook het betalen met een giftcard lukte me uiteindelijk.

Wat ik wel fijn zou vinden is een mail als het product in de winkel is gearriveerd. krijg ook geen bevestigingsmail.

Prima en goede levering.

Snelle service .netjes verpakt

bestellen prima, maar ophalen in de winkel.....

Ik ging mijn bestelling ophalen om 9.20, winkel was open om 9.15, staat op de deur. Dame die er werkt zegt tegen mij, sorry de winkel is nog niet open, ik zei vanaf 9.15 staat op de deur, oh is het al zo laat, ik moet nog opstarten en negeerde mij vervolgens. Ander dame die er werkt vroeg aan mij, onder welke naam? Ging het pakje pakken en vroeg naar laatste cijfers ordernummer en ik zet een handtekening en kon weer gaan. Vond ik dus niet echt een klantvriendelijke reactie van de eerste dame.

Goede en berouwbare service

Online een mooie broek besteld. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en de status. Broek paste helaas niet en daarom retour gezonden. Snel en makkelijk geregeld en de terugbetaling werd ook netjes afgehandeld. Erg tevreden over deze manier van werken.

Altijd goed!

Ik bestel regelmatig bij The Stone. Snelle en nette levering. Fijn assortiment!

snelle service doch jasje retour

ik heb meerdere jasjes van ichi echter het nu bestelde jaje viel tegen. jammer《》retour.

Klantvriendelijk en keurige snelle afhandeling van mijn web bestelling via de winkel

Leuke winkel en fijn personeel

Ik kom regelmatig bij The Stone en het is wel een beetje rommelig maar wel een fijne sfeer. Personeel is ook altijd vriendelijk. Bestellen oo de website gaat ook lekker makkelijk en je kunt het gratis bij een winkel laten bezorgen. Daar kun je ook gewoon passen en als het niet goed is kun je het daar ook meteen terug geven

Lagosweg 19

2622 CZ Delft