je word vlot geholpen en de service is uitstekend

Zowel in de winkel of online je word goed geholpen. Snel en accuraat. De service is uitstekend.

Online besteld in de winkel

De optie achteraf betalen via Riverty werkte niet. Later bleek dat The Stone niet op de lijst van aangesloten winkels bij Riverty stond. Vind ik niet klantvriendelijk. Online bestellen in de winkel ging niet snel. Tot drie keer toe moest de medewerker de gegevens opnieuw invoeren omdat het bestelproces een van de kortingsvouchers niet pakte, hoewel beide vouchers niet waren voorlopen. Daarom 3 sterren. Voor de medewerkers van de winkel in Capelle aan den IJssel wel 5 sterren voor geduld, klantvriendelijkheid en behulpzaamheid bij het passen van de kleding en het geven van eerlijk advies.

Redelijk

Web winkel is prima. T personeel in de winkel wat minder. Mijn ervaring “ geen goed kleding advies “

Snelle service en behulpzaam en vriendelijk personeel

Winkel met Stijl.

Vriendelijke verkoopsters. Ze geven je de ruimte. Niet opdringerig. Ik ben goed geholpen. Veel keus in kleding, goed afgewerkt. Voor iedereen. Met stijl. Ik raad deze winkel aan.

Leuke winkel, aardige dames

Prettig geholpen in the Stone in Naaldwijk. Alle tijd voor je, en uiteindelijk digitaal besteld omdat mijn niet in de winkel was. Lag keurig na een paar dagen op mij te wachten.

Alles perfect

Alles is perfect gelopen. Na mijn bestelling geplaatst te hebben netjes emails ontvangen over ontvangst en levering.

Goed geregeld!

prima geregeld. Op de hoogte gehouden door email en afhalen in de winkel perfect!

Vriendelijk personeel

Ideaal

Snel, makkelijk en overzichtelijk, zo ging de bestelling. En de levering was net zo

Fijn personeel en een goed advies gekregen

Bestelling was snel binnen blij met de parami broek

Leuke spullen, snel bezorgd

1 product was veel feller van kleur dan ik had verwacht. Die kon ik in de winkel terugbrengen.

Snel goed geleverd

Ik zocht een bepaalde jurk. Werd snel geleverd

Correcte, snelle service

Accuraat, duidelijk te traceren

Mooie website en snelle levering

Toch nog die shorts gevonden die bijna overal weg waren. Snelle levering in Belgie

Suoer

Goed en nejes geholpen

Super tevreden!!

In de winkel altijd zeer goed geholpen en mijn bestelling was keurig op tijd!!

Goede kwaliteit en levering optijd.

Snelle aflevering van je bestelling. Kwaliteit is prima. De maten zijn ook goed.te bepalen met de juiste gegevens. Netjes verpakt. Leuke aanbiedingen. En als je het retour moet sturen is het ook duidelijk hoe dat gebeuren moet. Ik bestel graag bij The Stone.

vriendelijk en behulpzaam personeel

Mooie winkel met heel veel keuze.

Vlotte correcte afhandeling.

Snelle levering, correct produkt.

Alles volgens afspraak, ook bij niet goed.

jammer dat je geen mail krijgt als je bestelling in de winkel ligt

jammer dat je geen mail krijgt als je bestelling in de winkel ligt.

Fantastisch!!

Super service snel in huis!!

Lagosweg 19

2622 CZ Delft