Nette snelle service

Er was een verkeerd artikel besteld maar dit is binnen 2 dagen zonder problemen snel omgeruild voor het juiste artikel. Goed service en vriendelijke verkoopster!

Goede snelle service en levering

Groot assortiment

Levering prima, groot assortiment, maar waar bij andere winkels de Geisha kleding al ruim is afgeprijsd is bij de Stone dit nog normale prijs. Dat is een beetje jammer.

gewoon goed

mooie kleding duidelijk aangegeven op de site. snel bezorgd.

Niet ontvangen

Maar DHL ZECHT VAN WEL... iedereen hier op.mijn flat .als wij hier horen wordt bezorgd door DHL!¡!!OOH ALS HET MAAR GOED GAAT.ZE MOETEN TOG EEN KEER EEN WAARSCHUWEN KRIJGEN?IK HEB WEL EEN KLACHT INGEDIENDOVER HUN.RIVEUS SCHRIJVEN OVER KLACHT. ZE REAGERDEN TOEN WEL??MAAR ZAG BIJ DE MEESTE DEZELFDE LINK WAT JE MOET DOEN¡!!! OP DIE WEBSITE ONTELBAAR MAILTJES STUREN .MAAR GÈÈN ANTWOORD!!!! Ik bestel ècht nòòit meer.ècht ellende.

Prima service en vriendelijk personeel

Bestelde broek laten afleveren in Brielle. Bleek na passen toch te klein. Personeel nam broek in en bestelde direct een grotere maat en 2 dagen later kon ik deze goed passende broek meenemen. Top

Snel geleverd mooi artikel.

Leuke meiden, probleempje zo opgelost

Besteld en zo binnen, passen, 1 niet goed, gelijk verrekend. Super.

Tevreden klant

Ik kende de Stone niet omdat er in mijn regio geen fysieke winkels zijn. Online toevallig bij uitgekomen omdat ik een specifiek artikel zocht. Ik was verrast door de mooie collectie. Artikel besteld en snel geleverd. Ik kom hier zeker nog vaker terug.

Verkeerd maatlabel en veel te groot

Het laatste artikelvesteld en ik dacht in mijn maat. Helaas bleek het artikel 3 maten groter te zijn. Vanuit de klantenservice geen giede oplossing aangeboden. De medewerker in de winkel was heel behulpzaam en het is naar tevredenheid opgelost.

Leuke meiden goede service!!

Ze staan voor je klaar niet opdringrig heel fijn!

Is altijd in orde

Snel en verrassend

Snelle levering en met een verrassing want er zat een flesje deodorant bij.

bestelling prima verlopen

makkekijk bestellen, goed op de hoogte gehouden, snelle levering, kan niet beter

Makkelijk en snel gezorgd

Je kan eenvoudig bestellen en werd snel thuis bezorgd.

Geweldig!!!!!

Ik ben een vaste klant in de vestiging in Nieuwerkerk aan den IJssel, daar werken een aantal dames die zeer vriendelijk zijn en behulpzaam!!!! Vooral Debby en Elvira zijn echte kanjers en ook al wil ik gewoon kijken ze krijgen het altijd voor elkaar dat ik at koop!!!! Complimenten!!! Grtz Dennis

Aardige verkoopster, deed goed uitleggen over online verkoop, omdat de blouse die ik wilde, er niet in mijn maat was. Dus online gekocht en afgehaald in de shop! Super!

Snel geleverd via de winkel opgehaald.

Goede en snelle service

Betrouwbaar, snel en klantvriendelijk

Goede snelle levering

Netjes verpakt en snel bezorgd

Niks ontvangen

Ik heb niks ontvangen en nu krijg ik retourzending ontvangen terwijl ik niks retour heb verzonden

Goede kleding

Betaalbaar en goed

Ik ben altijd bij mee met alles wat ik koop.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft