Goede ervaring.

Topje in mijn maat besteld. De kortingsprijs stond niet in de kassa. Ik heb het volledige bedrag betaald en later het verschil terug gekregen. Aardig personeel.

Fantastisch winkel, super vriendelijk medewerkers de zijn altijd aanwezig om je te helpen,

Geleverd zoals gevraagd

Fijn

Meestal prima!

Bezorgen is vrij laat. Soms word een artikel zomaar geannuleerd. Ik moest voor een tweede keer opsturen nog steeds verzendkosten betalen na contact met de service.. jammer

Helemaal goed

Vriendelijke verkoopsters in de winkel als je je bestelde kleding op komt halen.

Perfect verzorgt en verpakt

Snel volgens afspraak geleverd

Goede, snelle levering.

Goede, snelle levering

Vriendelijk. Behulpzaam en klantgericht. Vooral niet te opdringerig.

Er is op tijd bezorgd en snel geleverd goede

Heel goede service!!

Mijn pakketje werd goed en netjes bezorgd. Alleen was er een rits van het rokje kapot. Dit via de klantenservice gemeld en goed opgelost. Niks moeilijk doen etc…heb nieuw rokje in goede orde ontvangen. Helemaal tevreden!!

Makkelijk te bestellen en levering zoals beloofd

Makkelijk te bestellen en levering zoals beloofd

Goede winkel met veel merken.

Snel bezorgd, makkelijk afhalen in de winkel en dan betalen! Ook nog de gelegenheid om eventueel te passen. Super!

Vriendelijk personeel, bereid om te helpen.

Mooie zomerse broek met top gekocht: super!

De bestelling omdat een kleinere maat er niet was, verliep soepel

pme tshirts

de pme tshirts bevallen goed . mooie kleuren . fijne stof .

Fijne winkel

Vriendelijke en meedenkend persooneel

Fijne winkel

Zowel in Maassluis als in Naaldwijk word ik altijd prima geholpen, wat een leuk personeel. Zelden loop ik de winkel uit zonder wat te kopen. De webshop werkt ook prima

Een jurk gekocht ging na 1 x dragen geen stuk. Kreeg netjes mijn geld terug gestort. Jurk opnieuw besteld weer niet goed weer geld terug gestort. Nogmaals dezelfde jurk besteld , ook weer niet goed weer geld terug gestort. Deze jurk was me niet gegund , maar top service geleverd door de stone. TOP

Bestelling snel geleverd.

Nadat ik mijn bestelling heb geplaatst, krijg ik duidelijke informatie wanneer ik het kan verwachten. Ook fijn dat ik deze bestelling achteraf kan betalen.

Was teleurgesteld

Ik had een jurk online besteld , die kreeg ik netjes optijd toe gestuurd Alleen hing er een kaartje aan dat bij de jurk al bekend was dat hij kapot was Had dan van tevoren contact opgenomen dat het mijn eigen keuze kon worden of ik deze jurk wilde ontvangen , en met 10% tegemoetkoming om de jurk te laten repareren was ik er eigenlijk helemaal klaar mee. Ik heb alles netjes retour gestuurd , alles is wel netjes en snel.opgelost

Hoeveel slecht

Maken grote fouten met de bestellen en laten de klant het zelf oplossen! Nooit meer ietsnodig van the stone on den bosch@

Goede levering

Het duurt wat langer voordat het product verstuurd wordt.

The stone is een fantastische winkel. Ook voor wat oudere

Ik kom al heel wat jaren in deze winkel. Altijd vriendelijk geholpen. Online bestellen gaat snel. Retouren worden erg vlot afgewikkeld. Ik ben zeer tevreden.

Goede en snelle service

Werden snel en vriendelijk geholpen Klacht werd heel correct opgelost En zeer naar tevredenheid snel uitgevoerd

Lagosweg 19

2622 CZ Delft