Erg tevreden

Ik moest een artikel retour sturen, en had al binnen paar dagen me geld terug gestort gekregen!

Altijd goed

Je krijgt wat je ziet. Lekker snel bezorgd. Mooi assortiment en vertrouwde aanbevelingen per mail.

Goede duidelijke website en top levering

Jurken besteld en in de winkel in Den Bosch Helfheuvel aan laten komen. Daar gepast en de goede maat meegenomen. Het resterende bedrag stond binnen 2 dagen weer op mijn rekening. Toppie!

Goeie service

Klanten service reageert snel en helaas was het te klein en snel je geld weer retour

Heel.goed

Goede communicatie snel geleverd

Goede vriendelijke service

Prima service alleen de levertijd mag preciezer. Dat is nogal onduidelijk

Geen goede service

Ik had een bestelling geplaatst, waarbij ik twee jurkjes had besteld. Na twee dagen kreeg ik een melding dat mijn retourzending (?) Was gelukt, terwijl ik niets had geretourneerd. Ik heb hierna contact gezocht met The Stone, waarna ze aangaven dat de bestelling terug bij hen was aangekomen nadat het retouretiket op het pakket was gekomen. Dit vond ik erg raar, want hoe kan een retouretiket op een pakket komen zonder dat het bij mij is aangekomen? Ze gaven aan dat ik mijn bestelling opnieuw moest plaatsen, maar toen ik dst wilde doen bleek dat één van de jurken die ik had besteld (en die ik het liefste wilde) uitverkocht was in mijn maat. Ik heb toen gevraagd wat ze hierin voor mij konden betekenen, maar dat was enkel dat ik me kon inschrijven, zodat ik een mailtje zou ontvangen als het artikel weer op voorraad was. Dit vind ik geen goede service.

Goed geholpen. Mijn mast was er niet in de winkel. Werd snel via internet besteld.

Wisselende ervaring bij aankoop producten, kwalitatief en qua prijs kan het beter

Ik heb een wisselende ervaring wat betreft keuze en aankoop van m.n. kledingstukken. Prijsvergelijking met andere sites maakt mij duidelijk dat de Stone meestal niet de goedkoopste is en het betreft dan dezelfde producten. Daarnaast is de kwaliteit niet altijd goed tot uitstekend, maar matig tot goed, Daarbij heb ik ook wel geboft bij aankoop van diverse kledingstukken, daar men wel nog de maat verkocht, die ik nodig had en ik dan ook tot aankoop ben overgegaan.

De jas die ik wilde hebben was niet in mijn maat. Er is toen moeite gedaan om de jas te bestellen.

Zeer vriendelijke medewerkster die voor mij mijn bestelling plaatste. Werd via mail op de hoogte gehouden en in filiaal Gouda zelf opgehaald. Prima dus !

ruime.keus.en.vriendelijk.personeel

leuk.envriendelijk.personeel

Goede eerste ervaring ook netjes op tijd en retourformulier erbij

Top eerste ervaring netjes en retourbon erbij

Is goed

Mooi op tijd

Snel en keurig afgeleverd bij een filiaal

Perfecte service

Fijne zaken

Kocht nieuwe korte broek in stadscentrum, mijn afvallen overschat en dus te klein gekocht. Terug waar blijkt dat de grotere maat niet voorradig is, geen probleem zij verkoopster, heeft een account aangemaakt voor mij, de juiste maat besteld en hem laten bezorgen in de vestiging 500 mtr bij mij thuis vandaan, in beide vestigingen bijzonder goed en vriendelijk geholpen

Makkelijk, snel en netjes geleverd

Iets bestel, snel in huis

Duidelijk en gemakkelijke site

Goede en snelle levering!!

Het persoonlijk geschreven kaartje bij de bestelling,dat is nou klantvriendelijkheid!! Top ga zo door!!

Lagosweg 19

2622 CZ Delft