Onze bestelde goede maat polo was er binnen 2 dagen!

Prima service, aardig personeel.

Keurig en snel.

Leuk aanbod van kleding

Fijne winkel. Aanbod kleding is groot en gevarieerd. Winkelpersoneel in Lisse is allervriendelijkst. Slaag er altijd wel.

Goede ervaring

Snelle levering en goede service

Fijne bezorging

Mijn bestelling is goed gegaan en volgens afspraken afgehandeld .

Alles op tijd geleverd en goede communicatie

Vriendelijke meiden in de winkel die het aanbod doen online voorraad te checken voor de juiste maat. De klanten benadering zorgde ervoor dat ik een extra setje bestelde. Slim toch!

Is goed

Goede service en mooie.

redelijk snel geleverd, erg slordig verpakt

linnen hemd besteld en na enkele dagen geleverd in een plastic zak zoals velen dit tegenwoordig doen, niet echt milieuvriendelijk lijkt me. maar goed, bij het aannemen voelde ik al dat het hemd er rommelig in zou zitten en idd na het openen zag ik dat het linnen hemd erg eigenlijk gewoon in gefrommeld was en niet netjes gevouwen en verpakt, mede door het feit dat plastic zeker bij deze temperaturen wel eens kan afgeven.

Lang wachten op bestelling.

Ik wacht nu 9 dagen op de bestelde en betaalde kleding. Ik wil het graag nog mee nemen op vakantie.

Prettige winkel

Fijne winkel met aardig en behulpzaam personeel.

Bestellen ging makkelijk en ook snel bezorgd!

Fijne winkel

Goeie winkel, die dag echter waardeloze medewerker. Veel privégesprekken met collega. Te druk als mensen om advies vroegen.

Super goed geholpen en kleding snel geleverd. Werd goed op de hoogte gehouden wanneer ik het op zou kunnen halen.

Leuke kleding, duidelijke site, vlotte levering

Gewoon goed.

Door personeel goed geholpen ook bij bestellen via internet en kon het bestelde snel afhalen in de winkel!

Fijne winkel

Zowel online als in de winkel is er een prima assortiment beschikbaar. Voor iedere prijsklasse is er iets te vinden

Duidelijke site en snelle levering.

Leuke winkel. Alleen vind ik het jammer dat als je iets besteld dat het soms best wel lang duurt voordat je het in huis hebt.

prima spullen alleen duur .

Trage levering en gebrekkige communicatie

Bestelling duurde meer dan een week eer deze binnen was. Kreeg na een paar dagen wel een mail dat deze uiterlijk (vanaf mail gezien) overmorgen verzonden zou worden maar dit werd uiteindelijk nog een dag later. Kwaliteit kan ik nog niet over oordelen dus voor nu een 6 voor de trage en gebrekkige verzending. Zal als de kwaliteit goed is vaat nog weleens bestellen maar die bestelling zal eerst beter moeten gaan eer ik een bedrijf zou aanbevelen.

Goede prijs en snelle levering.

Gewoon goed !!!

Zeer correcte en snelle levering

Ik kan the Stone aanbevelen als een betrouwbare winkel met een snelle en betrouwbare levering

Oké

Leuke winkel en nog leukere verkoopsters

Onze ervaring met the stone is geweldig vriendelijk personeel kijken met je mee. En dan ga je goed de winkel uit. En ga je nog eens vaker naar. Binnen lopen.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft