Super fijne service

Er was een super snelle levering van goede, kwaliteitvolle producten! Zeker een aanrader!

Bestelling is verkeerd gegaan

In de winkel via medewerkster een broek besteld. Vervolgens is mijn bestelling naar een andere klant gestuurd! Bij ophalen in de winkel bleek het ook nog de verkeerde broek te zijn! Uiteindelijk juiste broek thuisbezorgd gekregen.

ruime keuze, vriendelijk personeel, niet opdringerig en toch aanspreekbaar.

Zie boven.

Besteld in de winkel en paar dagen later opgehaald

Mijn bestelling paste niet( te kort) terug gestuurd en mijn geld heel snel terug. Heel goed geregeld allemaal

Heel klantvriendelijk en een mooie zaak.

Ik werd heel erg vriendelijk geholpen door Romy die werkt bij The Stone in Amersfoort Emiclaer.

Wat een topbedrijf met meedenkende medewerkers

In één woord: geweldig! Op internet had ik een blouse gezien met een leuke print die volgens de site in het filiaal waar ik graag kom op voorraad zou moeten zijn. Niet in de winkel gevonden. Zonder moeite werd er achter gezocht en toen die daar niet was werd die binnen een week (door de pinksterdagen wellicht wat langer) vanuit een ander filiaal gehaald. Ook de internetbestelling ging soepel. Hierover werd ik zelfs nog gebeld op de dag dat die aan kwam i.p.v. alleen een e-mail.

broeken zijn goes

Bestelling was snel verwerkt Broeken waren juiste maat (had al eerder ergens anders zelfde type gekocht). Merk zit onwijs lekker. En prijs was erg nice

Echt goed

Echt een hele fijne winkel. Goed geholpen en erg klantvriendelijk.

Prima service en snelle levering!

Prima service en snelle levering!

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Kleding stuk niet in mijn maat in de winkel gelukkig wel op de website. Makkelijk te bestellen en bezorgen in mijn favoriete Stone winkel in het dorp.

Bestelling snel binnen

Bestelling was snel binnen maar ik moest zelf bellen , kreeg geen mail dat het binnen was

Winkelpersoneel vriendelijk behulpzaam zeer enthousiast in een woord geweldig! The Stone Wijchen

Top winkel

Super mooie kleding

Mailtjr

De mail die ik kreeg was niet heel duidelijk vond ik, kleine lettertjes en niet direkt duidelijk qua info over bezorgmoment

Prima levering

Prima levering

Netjes verpakt en op tijd geleverd

Geen problemen

Snelle levering, het goede product geleverd en het paste ook nog.

super geregeld

snel en goed

Slecht

Shirt in de winkel had make up in kraag. Ik wilde het shirt erg graag is via de webshop een besteld vanuit een ander filiaal. Hij was binnen ik in de auto gestapt en bij aan komst had deze ook make up in kraag. Dus voor niks heen en weer gereden zonde van mijn tijd! en de andere winkel had dus gewoon een vries shirt verzonden Slecht hoor !

Slecht met de bezorging

Heb de 27-6 een bestelling gedaan ,waar ik nu nog steeds op zit tewachten.En wel mails sturen dat het bezorgd is heb er al over gebeld wacht vandaag nog af anders bel ik weer .Jammer .weet niet of ik nog een keer online bestel,niet op deze manier.als hier veel klachten over zijn misschien een andere bezorger kiezen

Deze té volle winkel heeft een redelijk aanbod.

Vind vaak niet wat ik zoek. De meeste kleding is gericht op de nieuwste trends. Ik ben wat ouder (60+) en zoek geen knalkleuren en strak zittende kleding, naveltruitjes of shirtjes met vage opdruk. Ik zoek naar kleding van natuurlijke materialen en normale kleuren. Bovendien is de winkel wat klein en veel te vol. Personeel is wel heel vriendelijk en behulpzaam.

Hellemaal geweldig

Duidelijke webshop, snelle levering en een retoursticker bij het pakketje!

Lagosweg 19

2622 CZ Delft