De service is zowel in de winkel als online ontzettend goed. Wanneer je iets terug brengt kun je de tegoedbon altijd inleveren. Ik was het even vergeten en toch gaat het geregeld worden. En ik vind de kwaliteit ook erg goed. Het lijkt zo gewoon. Maar de liefde voor het vak is tegenwoordig schaars. Ook nog even een persoonlijk bedankje. Dank je wel Raquel!

Voldoet aan de verwachting

Ik had de jurk al in de winkel gezien, maar mijn maat was uitverkocht. Bestelling is te volgen via track & trace en je hoeft er niet voor thuis te blijven. Betaling achteraf is erg prettig.

Mooie winkel en een prettige verkoopster.

Kwam voor de eerste keer in de winkel werd gelijk vriendelijk welkom geheten en me daarna prima geholpen.

In de winkel zeer vriendelijk en goed geholpen. Broek niet op voorraad, besteld en weer in de winkel afgehaald.

Bestelling ok, afhalen redelijk

Afgehaald in winkel. Verkoopster praatte liever met medecollega dan met mij iets af te handelen

Retour terugbetaling

Retour afhandeling duurde ruim 2 weken maar na plaatsing review werd het meteen afgehandeld en aankoopbedrag terug betaald. Eind goed, al goed..

Komen levertijd niet na

Vorige week maandag een bestelling geplaatst. Donderdag een mail dat de bestelling vertraagd was en vandaag (donderdag) uiterlijk overmorgen (zaterdag) verstuurd zou worden. Het is maandag en nog steeds geen track en trace dus de bestelling is nog steeds niet verzonden. Erg vervelend dat er zo lang op een bestelling gewacht moet worden!

Vlot besteld in de winkel aangezien de maat er niet was en n paar dagen later binnen, bericht daarover gehad en op kunnen halen

Hele goed ervaring

Fijne winkel, leuke collectie en je wordt goed geholpen

Goed!

Ik kan niets anders zeggen dat mijn ervaring prima is, het enige puntje dat ik kan aandragen is dat de beschrijving van de kleding soms misschien wat meer mag zijn zoals bv lengte van een blouse of broek of hoogte van de taille

goed geholpen

zijn zeer goed geholpen , zijn zeer behulpzaam , geen moeite is te veel. top dus

Netjes geholpen met bestellen online.

Snelle service vriendelijk personeel

Bestellen via de webshop ging gemakkelijk en werd daarna snel thuisbezorgd

Eenvoudig en snel

Duidelijk proces, goede informatie en klamtgericht!

Betere communicatie

Best jammer als je een broek besteld, aangeeft het graag in kr ad ijssel wilt ophalen het daar niet ligt maar je dan toch naar capelle moet, en dan achteraf horen dat zij onderling de broek naar krimpen hadden kunnen sturen. Ze vragen of je een mail hebt gehad dat het klaar ligt, alleen een mail ontvangen dat de broek is ingepakt en klaar is om naar het filaal te gaan. Uiteindelijk nooit een mail gehad dat het daadwerkelijk is aangekomen. En nee ook niet in de spam ....

Produkt voldoet aan beschrijving

Alleen jammer dat voor DHL wordt gekozen als vervoerder, het is weer voor de zoveelste misgegaan.

Heel vriendelijk geholpen en het personeel nam echt de tijd om advies te geven

Heel klantvriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk geholpen en mee gedacht.

Vriendelijke, behulpzame medewerker. Ik had deze medewerker nog nooit in de winkel in Voorburg gezien. Zij is een aanwinst

Bestelling was zoek.

Ik had een jurkje besteld voor een bruiloft. Binnen 1-3 werkdagen zou het binnen zijn. Na een week nog niet binnen. Het was kwijt. Wel bestelling als retour gemarkeerd en krijg me geld terug. Maar ik wilde graag op tijd het jurkje. Maar helaas... heel erg jammer.

Vriendelijk behulpzaam personeel en overzichtelijke ruime winkel

Zie boven

Goed geholpen

Vriendelijk geholpen top

Vreselijk

Een broek gekocht. 1 dag aan gehad, de stof is helemaal lelijk met van die bolletjes. Een berichtje gestuurd naar The Stone om te kijken of we dit samen kunnen oplossen? Valt niet onder de garantie wordt aangegeven. Vind ik echt belachelijk voor een broek van €54,-

Prima kleding, goede service

Altijd een leuk aanbod. Goede service in de winkel. Vriendelijk personeel!

Lagosweg 19

2622 CZ Delft