fijne winkel ( wedwinkel )

heb meerdere bestelling gedaan bij jullie en ervaar dit als prettig. ik kom zeker nog een keertje terug bij jullie

Top winkel fijn personeel

Wij worden altijd goed geholpen fijn personeel

Mijn bestelling via de winkel bezorgd Binnen 2 dagen binnen

Snelle bezorging

Goede kwaliteit van kleding

Heel goed geholpen

Alles keurig op tijd. Leuk ingepakt

Prima levering en op tijd

Prima levering en op tijd

Bestellen via internet gaat makkelijk, evenals het ophalen in de winkel. Retourneren in de winkel ook. De verkoopsters zijn vriendelijk en behulpzaam.

Doen wat ze beloven

Al jaren lang goede ervaring

Helemaal blij mee

Ik wist wat ik bestelde. Verpakking op maat dus geen grote doos. Van bestelling tot ontvangst prima. Meestal gaat het fout bij mijn huisnr toevoeging maar bij the Stone niet :)

Fijne winkel

Mooie kleding vriendelijk personeel

Helemaal in orde

Ik ben liever in de Stone Dordrecht Centrum vanwege de goede en vriendelijke service en de beleving, maar de maat was niet aanwezig.

Goede deskundige medewerkers en snelle levering

Wederom goed!

Overzichtelijke website eenvoudig bestellen en snel ontvangen.

uitermate vriendelijk

vlot geholpen, vrolijke bediening, professionele aanpak.

Goed geholpen

Werden netjes geholpen. Vriendelijk personeel.

Een goede en snelle service

vriendelijk personeel en zeer behulpzaam

Altijd fijn als je maat niet in de winkel aan wezig is, je de goede maat online kan shoppen

Ik heb nog nooit problemen met jullie gehad dus top

Heel netjes en goed

nette verpakking

Ales netjes en snel bezorgd

Zeer tevreden mee

Altijd goed bij The Stone

Ik koop altijd graag bij The Stone. In de winkel of online is allebei goed

Opbouwend

Meestal kom ik bij de Stone op Leidsche Rijn.Wat mij vaak stoorde is de interesse van de winkelmedewerkers.Niet gezellig in het vragen van hoe staat het.of met je meedenken.Bv afgelopen Zaterdag, aardige meisjes.,geïnteresseerd,vriendelijk.Ga zo door.

Levering verliep vanuit postorderbedrijf niet vlot. Maar kreeg na mail contact met jullie direct ant

Nette service

Altijd prima service