Lief en attent personeel, leuke kleding

Bestelling online gedaan, snel reactie en opgehaald in de winkel. Jammer dat de meeste kleding niet paste of toch niet stond bij mij. Bij retourneren snel en vakkundig geholpen. Lieve meiden die duidelijk wisten wat ze deden. Ook bij nog wat vragen van mijn kant vakkundig geïnformeerd.

Woensdag besteld en nog niet ontvangen

Woensdag besteld. Zaterdag pas bericht dat het verzonden is maar dinsdag nog steeds niets ontvangen. Ook geen track en trace van dhl. Vorige keer bij de winkel af laten leveren en daar had ik geen mail van ontvangen dat het er lag. Gaat allemaal niet lekker vlot

Geheel tevreden

Eerste keer maar zeer tevreden

Snelle en correcte levering

Duidelijke webshop Gebruiksvriendelijk en goede product omschrijvingen Gemakkelijk betalen en snelle levering. Zoals een webshop hoort te zijn.

geweldige klantenservice

Ze hadden het voor mij in de winkel besteld Was daar op vakantie en het was er binnen 2 dagen Top

Vriendelijk geholpen en goed geregeld.

Verkoopsters zijn vriendelijk en collectie is mooi. Een nadeel is de overweldigende harde muziek!

Mijn bestelling heb ik nooit ontvangen

Ik heb na de order een bestelbevestiging gekregen. Daarna kreeg ik een email dat mijn retour geaccepteerd is terwijl ik het niet eens thuis ontvangen heb. Heel bijzonder.

Goede site. Snelle levering. Mooi verpakt

Fijne aandacht, behulpzaam en meedenkend

Klachtvriendelijk, behulpzaam, meedenkend en een spontane/ opgewekte dame

Prima winkel en webshop

Groot assortiment in de winkel en nog veel meer in de webshop. Leuke merken en zeer vriendelijk personeel in de winkel in Voorburg. Gemakkelijk te bestellen via de webshop en op te halen in de winkel. Ook via winkel gemakkelijk terug te brengen en het geld wordt gelijk retour gepind. Kortom ga daar zeker eens winkelen!

makkelijk en snel

Het is overzichtelijk en wordt snel geleverd

Fijn geholpen

Altijd telefoontje als zending binnen is,en mail.

De dames zijn geweldig staan altijd voor je klaar en helpen uitstekend en het is altijd gezellig en altijd tijd voor een praatje bij ons in Vlaardingen.

camsole

Perfecet fit everytime.

Fijne winkel!

Fijne winkel! Je word goed geholpen in de winkel en de levering van producten die niet in mijn maat waren was erg snel! Ik slaag altijd bij de stone:)

Altijd goede kwaliteit/prijs verhouding Zeer goede service en communicatie

Leuke kleding

Ik vraag mij af wanneer ik na 9 dagen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst, ik bericht krijg wanneer ik het in de winkel kan ophalen?

Goede klanten service

Kleding besteld in zwijndrecht en afgeleverd in Ridderkerk waar ik woon dat is service.

keurig

keurig geregeld, ook het ophalen in de winkel de twee winkeldames zeer beleefd en vriendelijk. Complimenten!!

Snelle levering. Ben tevreden over de aankoop. Prijs/kwaliteit is prima.

Kleding is goed. Personeel zwaar onvriendelijk

Personeel in winkel onvriendelijk Geen lach Heel afstandelijk en te zakelijk Ik kom hier nooit meer

Zeer goede en vriendelijke hulp gehad

Kleding was tijdig en in orde! Daarnaast zeer goed geholpen in de winkel.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft