Goede webshop

Snelle levering en mooie producten

Goeie kwaliteit jassen

Mijn dochter was zeer blij met haar Jas snelle levering Dank je wel voor de mooie jas

Makkelijk en snel.

Makkelijk om te bestellen. Ook fijn dat je het kan ophalen in de dichtbij zijnde winkel. Plus snelle levering.

Heel goed geholpen

Ik had al een tijdje problemen met mijn account. De verkoopster in de winkel Zoetermeer heeft mij meerdere malen hiermee geholpen en daar heb ik haar dan ook voor bedankt. Ze was heel behulpzaam!

Fijne winkel en site

Snelle levering en leuke producten

Top service van The Stone!!

Hier word je als klant echt gezien. Zij leveren een top service, hartelijk bedankt !

Goed geholpen

Ik ben goed geholpen, maar het personeel rookte voor de winkel waardoor het in de hele winkel stonk.

Fijne winkel

Erg goed geholpen in Berkel en Rodenrijs, ze nam de tijd en ging voor me op zoek naar een linnen broek. Mijn maat was er niet dus deze heeft ze voor me besteld en naar me opgestuurd. Past goed en erg blij mee

Hele prettige service.

Makkelijk te bestellen, goede informatie in de mail. Kreeg zelfs een telefoontje toen mijn pakketje was gearriveerd in de winkel.

Goed adviserende en klantvriendelijke medewerkers

Ik ga graag naar de winkel van The Stone in Krimpen aan den IJssel. Ontvangst is altijd hartelijk, de collectie is ruim en advies van de medewerkers is uitstekend.

Bij veel kleding merk ik dat de prijs veel te hoog zit in deze tijd

Ik kom hier met plezier. het is topkleding.het is echt mijn winkel.dit is de enigen waar ik mijn kleding koop en dat blijf zo.

Netjes snel geleverd

Helaas zat de centuur niet aan de broek, Na een telefoontje netjes nagestuurd.

heel goed

uitgebreide leuke collectie, diverse prijsklassen, supervriendelijk personeel

Je wordt heel gezellig en vriendelijk geholpen

Vlotte aflevering.

Goed en vriendelijk geholpen, ook bij het terugbrengen van de helaas te grote kleding.

Had liever voorraad in winkel gehad

Ik kon de broek alleen online bestellen . De broek was hele andere kleur dan foto online dus ik heb hem zelfs niet eens gepast en in mijn handen gehad. Medewerker in winkel pakte hem uit en ik zag direct dat de kleur niet goed was.

Uitgebreide site.

Sommige artikelen worden niet gedragen door een model dat mag beter. Verder mag de omschrijving ook wat uitgebreider. Dus valt hetvruim of is het slimfit. Bij alle merken staat dat de maat doorgaans normaal valt. Dat is niet helemaal waar. Ook het materiaal staat niet altijd omschreven. Verder vind ik het altijd prettig winkelen.

Andere kleur

Ik heb een lichtgrijze riem besteld, maar ontving een donkergrijze. Het was wel zelfde artikelnummer maar afbeelding op de site klopt niet. Normaal gesproken kloppen mijn bestellingen altijd wel!

Fijn en snel bezorgd Helaas 1 broek te groot en terug moeten sturen. Dat kon fijn via de winkel. Enigste nadeel vindt ik dat je paar dagen moet wachten op het terug te storten geld zeker als het voor het weekend is ingeleverd. Maar voor de rest top

Mooie collectie, slechte service, slecht personeel word niet geholpen.

We zijn in de winkel in Epe geweest, mooie collectie, slecht personeel, mijn dochter heeft een broek gekocht. Niemand heeft ons aangesproken.

Super goed en snel!

Als je iets gaat bestellen wil je het snel hebben en dat lukt altijd! Het personeel in de winkel is ook altijd super aardig!

Fijne webshop

Fijne, overzichtelijk en makkelijke te bestellen webshop.

ALLES NAAR WENS.

UITSTEKEND PRODUCT, SNEL GELEVERD,GOED VERPAKT, UITSTEKENDE SERVICE.

Snelle goede service

Een jasje besteld via de website Deze was de andere dag al in huis. Aangezien het niet de kleur had die ik verwachtte, deze dezelfde dag als retour afgegeven in de winkel. En binnen een week stond het geld alweer terug op mijn rekening. Verder altijd leuke kleding, leuke en aardige verkoopsters in de winkels. Dus een zeer tevreden klant.

Keurig geholpen

Ze heeft de maatvoering Besteld welk niet in de winkel was

Lagosweg 19

2622 CZ Delft