Slecht

Had een korte broek gekocht voor mijn zoontje en die was al na een keer stuk. Dit gebeurde al na 3 dagen nadat ik het had gekocht. Ik moest de broek achter laten en zou de volgende dag terug gebeld worden. Nog nooit meegemaakt. Moest zelf ook om een bewijs vragen dat ik de broek achter had gelaten. Ben wel teruggebeld met de mededeling dat ik een nieuw broekje kon ophalen. Gelukkig woon ik in de buurt. Maar de service viel mij tegen.

Zeer slechte service

Trui helemaal verwassen na 1x wassen op een programma voor fijne was en in een waszak. Aldus klantenservice hoort dat niet binnen de garantie..

Super service!

Bestelling in de winkel geleverd en daar goed geholpen!

Bestelling was er snel & ben vriendelijk geholpen!

Een goed service en fijn om online te shoppen

Fijn om te shoppen en fijn dat je elke betaal keuze heb.

Fijne winkel leuke kleding

Ik had in de reviews alleen maar nare dingen gelezen maar mijn ervaring is positief

Fijne website/winkel

Artikel snel geleverd en zag er precies zo uit als op de foto's

Snel en makkelijk besteld

Op je gemak zoeken, bestellen en laten bezorgen in de winkel van je keuze!

hele goede ervaring!

Bestelling ging makkelijk bezorging in de winkel op Kronenburg snel het ruilen in de winkel was ook handig voor een grotere maat jumper.

Alles goed gegaan en netjes verpakt geleverd.

Alles goed gegaan en netjes verpakt geleverd

Veel keuze en fijn geholpen

Veel keuze in merken en stijlen. We werden erg prettig geholpen. Niet opdringerig, maar meedenkend en helpend.

Leuke winkel, wel een nadeel dat je alles van te voren moet betalen wat je besteld!!

Echt teleurgesteld

Na herhaaldelijk proberen een bestelling te plaatsen contact opgenomen met de klantenservice. Bleek een foutief artikel tussen te staan. Overige bestelling geplaatst en betaald. Deze werd geleverd volgens de mail, Helaas niets gezien. Vervolgens een mail ontvangen met dat de bestelling retour was gegaan en bedrag werd teruggestort.... Hartelijk dank DHL!!! WAARDELOOS

Goed ontvangen

Ik heb via website bestelling laten afleveren in een The Stone filliaal. Ik vond de bezorging wel wat lang. De service in de winkel vond ik heel prettig.

Prima geholpen

Kleding is zoals op de foto

Goed geholpen en meegedacht!

Leuke winkel

Slecht met terug betalen

Bestelling in de winkel gedaan omdat het daar niet op voorraad was. Netjes geholpen. Alleen was de broek niet goed. In de winkel terug gebracht maar kreeg niet gelijk m'n geld terug. Het werd retour gestuurd via de winkel. Na 1 week nog m'n geld niet terug.

helemaal toppie

leuk en goed personeel in de winkel. wordt goed geholpen,

Perfect gegaan, in de winkel hebben ze t besteld en na 3 shn kreeg ik telefonisch bericht dat ik t op kon halen

Goede winkel en klantvriendelijk

Behulpzaam en klantvriendelijk met kwalitatief goede kleding.

Leuke kleding

Makkelijk ook dat je in de winkel kunt laten leveren

Fijne winkel

Juiste maat was niet in de winkel. Broek besteld via website en snel geleverd

Vlekken op de kleding, niet schoon.

Een broek met een stoffen riem. Na het uitpakken en losknippen kaartjes zag ik bij het ophangen dat de stoffen riem niet schoon was. Maar ja ik had de kaartjes al eraf geknipt. Ik heb 2x met extra zeep de riem gewassen. Helaas blijven die vlekken erin. Jammer. Het zal dus een gedragen kledingstuk zijn geweest. Ik bestel dus niks meer. Is nu mijn ervaring.

Niets van mijn bestelling gehoord

Iets in de winkel besteld en direct moeten betalen. Verder niets van gehoord. Ga na 1 5 week mijn geld terug vragen.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft