snelle reactie en levering

snelle reactie en levering

Fijne webshop

Makkelijk om spullen in de winkel te retourneren.

Mijn bestelling is op tijd geleverd bij de aangegeven winkel.

Hele fijne winkel met veel keuze, erg kleurrijk en behulpzame en vriendelijke medewerkers

Helaas vlek in de broek, afhandeling naar tevredenheid

Helaas vlek in de broek, afhandeling naar tevredenheid

Fijn geholpen

Leuke collectie en prettig geholpen

Goed..

Snel geleverd. Ziet er goed uit. Precies zoals op de afbeelding. Mooie stof! Fijn te dragen. Maat is goed. Ik zeg aanrader!

Leuke winkel. Beetje duur

Echt hele mooie spullen.

Behulpzaam en een perfecte levering

Super leuke blouse gekocht. Makkelijk te bestellen en goede bezorging.

Uitstekend!

Er wordt gedaan wat gezegd is.

Goed en snel

Nog nooit van gehoord, blazer besteld, goede kwaliteit en snel geleverd. Ben er erg blij mee.

Goede en mooie kwaliteit. Past perfect

Broek besteld via internet en verkeerde thuis gekregen kan als nog naar de winkel terug bah bah

Slechte ervaring ik kan als nog naar de winkel omdat ik gewoon de verkeerde broek thuis gestuurd krijg

Bestelling na 1,5 week ontvangen :-(

Helaas te laat voor het feestje wat ik had… Wel een leuke collectie.

prima service

nadat ik via internet 2 jasjes besteld had die net iets te klein waren ben ik naar de winkel gegaan waar ze niet op voorraad waren ze bestelden voor mij 2 nieuwe en die kreeg ik de volgende dag al

De meiden daar helpen je goed en denken ook mee. Zijn altijd vriendelijk! Zoals in mijn geval naast winkel aankopen om het shirtje dat er niet was online te bestellen en in de winkel af te leveren. De online bestelling kon ik gewoon met de rest van de kleding afrekenen in de winkel.

Duurde lang eer het bezorgd werd

Mooie collectie. Maar nu gebeurde het voor de tweede keer dat ik echt lang heb moeten wachten eer ik het in huis had

Goede service en vriendelijke bediening

Goed, snel en netjes

Binnen een dagin huis. Sneller als Bol.com

Toppie

Ga altijd naar Naaldwijk. Top personeel. Gezellige, mooie en vriendelijke winkel. Ik kom er graag

Winkel goed internet slecht

Hulpvaardigheid perfect Aflevering c.q berichten van hoofdkantoor levering bestelling slecht.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft