Online bestelling laat lang op zich wachten

Op 22-4-23 bestelde ik twee broeken online. 28-4-23 kreeg ik een bericht dat de bestelling was ingepakt en klaar voor verzending. Vervolgens op 2 mei met klantenservice contact opgenomen dat pakket niet is aangekomen. Ook niet bij buren, niet bij ophaalpunt. Klantenservice meent dat pakket is bezorgd zonder te scannen door pakketdienst op 25-04-2023. Nu al dagen aan het communiceren waar mijn pakket blijft, immer wel betaald maar nooit afgeleverd. Op 28-04 pakket ingepakt en klaar voor verzending kan mijns inzien niet op 25-04 worden bezorgd, maar daar willen ze bij the Stone niets van afweten. Onderzoek bij DHL toont aan dat pakket niet is gescand op de HUB en dat DHL verawacht dat pakket wel afgeleverd zal zijn. NIET DUS!! Gelukkig is het morgen de dag van het naakt tuinieren dus als ik in mijn blootje loop zal niemand dat opvallen. Maar ik wil gewoon mijn bestelling geleverd krijgen, waarvoor ook betaald!! Op zich hoop ik dat The Stone mij alsnog mijn bestelling gaat toesturen want ik ben al jaren tevreden over The Stone, vandaar dat ik ze wel aanbeveel. Uiteindelijk na veel over en weer gemail heeft de HUB het pakket als vermist opgegeven en kon The Stone alsnog het pakket versturen. Voor alle zeker heid heb ik gekozen voor aflevering op een servicepunt. Vandaag eindelijk mijn bestelling afgehaald. En blij dat ik ben want met dit koude weer is een lange broek toch best wel weer fijn aan de benen (hoewel de buurt was al gewend geraakt aan mijn adam outfit :-) )

Top service!!

Super goeie service en snelle levering!

Prima service, je wordt goed geholpen, attent

Prima eerste ervaring!

Leuke kleding, mindere service

De broek die ik in de winkel paste, bleek kapot. Helaas kon ik een andere alleen via de website bestellen en dat kostte me dan €4 verzendkosten. De medewerkster kon niets voor me betekenen hierin. Jammer wel.

Alleen jammer dat je niet gebeld of gemaild dat je pakketje in de winkel ligt.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en snel.

Goede opzet

In de winkel mijn maat niet voorradig sturen we op afgerekend. Ik zou melding krijgen van DHL niet gekregen niet is mijn pakket kwijt . Ik wacht af nog steeds

Helemaal fantastisch

Goed verpakt ,snelle levering en juiste artikel

Ik zou zo weer gebruik maken om online artikelen te bestellen

Je wordt goed geholpen

Goede snelle service

Top, alles volgens afspraak

Top bediening in de winkel in Vianen. Hebben de bestelling gedaan en volgens afspraak afgewikkeld.

In winkel maat niet meer op voorraad. Medewerker online voor me besteld en binnen paar dagen in huis

Service goed. Vlotte levering.

Bestelling geplaatst in de winkel, omdat mijn maat daar niet op voorraad was. Na twee dagen lag het al klaar in de winkel. Daar ben ik overigens ook heel leuk geholpen.

Je wordt fijn geholpen

Wat een mooie winkel met mooie en goede kleding, maar ook erg fijne medewerksters

Erg goed geholpen door de medewerksters en mooie kleding kunnen kopen.

Leuk assortiment en nette bezorging maar duurt online (te) lang qua bezorging

Ik bestel vaak en enige minpunt is de duur van bezorging (en ook afhandeling van een retourzending). Daarin zijn veel andere online webshops beter (sneller). Soms reden om het rechtstreeks bij een kledingmerk te bestellen en niet via The Stone.

Snel en netjes geleverd

Zeergoed geholpen door 2 medewerkster, die waren heel deskundig en denken mee!

Heel erg goede ervaring ook online

Wij waren al bekend met de leuke winkels met mooie producten en vriendelijke medewerkers ,maar door weinig tijd nu een keer online gebruik gemaakt van de service en ook dit weer met 5 sterren bekroond Top, gemakkelijk bestellen snelle website waar alles goed is te vinden en heel fijn een snelle levering, helaas was mijn jasje net iets te krap maar binnen 2 dagen al een grotere maat ontvangen dus in een woordalles SUPER

Goed personeel

Behulpzaam meedenkend personeel, vind je tegenwoordig ook niet overal.

Snelle en goeie service

Prima web shop

Prettige winkel en is het niet in voorraad,geen probleem. Is zo besteld.

Goede ervaring

Lagosweg 19