Ik probeer te retouneren. 1 broek valt groter.

Hierover contactgezocht. Geen enkel nummer neemt op winkel en klantenservice.

Waardeloos

Dat jullie dit vragen terwijl ik heb betaald voor iets wat kwijt is bij jullie en er ongelooflijk slecht en niet op gereageerd wordt! Dit is diefstal! Niet overigens van het winkelpersoneel die waren vriendelijk maar staan ook met hun rug tegen de muur!

Uitstekend.

Gewoon uitstekend dus.

Prettig behandeld

Precies wat ik verwachtte.

Ik had op de site gekeken en deze jasjes gezien, ik heb ze besteld en ze kwamen heel snel en zagen er perfect uit. Mooi afgewerkt en een prima stofje.

Alles prima

Fijne levering.

Prima en vriendelijke service van de verkoopsters

Vriendelijk personeel met prima advies en after service.,

Prima service en je hebt snel je bestelling.

Prima service en je bestelling heb je snel in huis!

Is zeer goed

Is zo mooie jas goede kwaliteit.Heerlijk warm

Geweldig.

Helemaal prima.

Klantvriendelijk

Helpen je met de juiste keuze te maken

Helemaal top

Wordt goed geholpen en goed advies

Leuke winkel, geweldig personeel

Zeer prettig en behulpzaam geholpen. Kom zeker terug

Fijne service

Snelle levering, netjes verpakt, goede retoutservice voor items die ik niet wilde houden en snel geld terug!

Heel onduidelijk

Was de eerste keer maar zal niet gauw weer doen.onduidelijke mail wat je krijgt.

Onverwacht goed

Snelle levering, zeer professioneel voor een kleine onderneming.

Voortreffelijk goed geholpen door de verkoopmedewekster. Goede communicatie via e-mail

Goede en snelle service.

Na vele negatieve reviews hebben gelezen was ik wel wat huiverig. Maar ik heb geen problemen gehad met the stone. Netjes op tijd bezorgd. Helaas was het artikel niet naar mijn zin. Dus retour. Retour snel afgehandeld en geld terug. Ik bestel zeker weer via the stone!

Verkoopster snapt niet hoe het werkt om een bestelling voor de klant te plaatsen

Chagrijnige verkoopster helpt me half of beter gezegd: niet. Ik kom uit Amsterdam. Omdat ik toevallig in Oegstgeest ben, loop ik de winkel van Stone binnen. Een aanbieding om 2 broeken voor de prijs van 1,5 lokt mij. Ik wil ze graag hebben. Mijn maat weet ik niet meer. Dat zoeken we op: ik heb al eerder gekocht en laten bezorgen. Toen heb ik me aangemeld als klant. Helaas blijk ik niet in het systeem te staan. Dan mijn gegevens maar (opnieuw) invoeren. Daarbij blijk ik toch in het systeem te staan. Mijn postcode is fout ingevuld vorige keer. Apart want die keer zijn mijn kleren wel op het juiste adres met postcode bezorgd. Ik geef aan weer bezorgd te willen krijgen. Dat gaat niet goed. Mijn broeken worden in de winkel in Oegstgeest bezorgd. Ik haak af en cancel mijn bestelling.

Prima hulp bij aanschaf

Het shirt was niet voorradig maar met hulp alsnog voor mij besteld. Klasse ook het bericht van aankomst en het tijdelijk voor mij bewaren ivm het ophalen.

Snelle bestelling en snelle levering terwijl ze in een verbouwing zaten Superr

Super!!

Supersnel geleverd.

Goed geregeld

In de winkel was het shirt niet op voorraad waardoor er in de winkel een shirt in mijn maat is besteld door de medewerkster, deze kwam 2 dagen later al binnen !

Lagosweg 19

2622 CZ Delft