Had nog nooit van The Stone gehoord maar is heel goed bevallen veel keus, snelle levering met bijgevoegd terugstuur label.waar ik geen gebruik van heb gemaakt, maar wel een gemak als je iets terug moet sturen.

Goed en klantvriendelijk

Goed en klantvriendelijk.

Was snel

De trui was snel geleverd en super goed geholpen in Hoogvliet.

Veel keus

Prima geholpen

Zeer snelle levering via DHL.

Bon

Une belle chemise reçu dans les temps, mais malheureusement trop grande. Donc, je vous l'ai retourné. J'attends le remboursement.

In de winkel zijn ze ook heel vriendelijk en er is veel keuze.

Top service!

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen, goed op de hoogte gehouden wanneer je jouw bestelde artikel af kan halen, telefoontje van de winkel dat het klaar ligt en vriendelijk personeel in Alphen aan den Rijn.

Door de mand genomen tevreden.

Prettig dat een verkoopster bereid om mee te helpen zoeken op de site als een gezocht item niet in winkel hangt. Jammer dat de rekken vaak zo bomvol hangen.

Snelle en fijne service

Fijn dat je bestelling, indien je maat niet voorradig is in de winkel, naar een vestiging naar eigen keuze verstuurd kan worden.

Prima bedrijf

Alles ging goed, vanaf de bestelling tot de levering heb ik niks te klagen. En ik zag dat retouren ook heel makkelijk kan.

Super geholpen

Vriendelijke verkoopsters

Krijg een mail wanneer ik mijn bestelling op kan halen, dan weet je zeker dat de klaar ligt. Ik doe dit liever als laten bezorgen.

Online aankoop;TOP

Zowel online als fysiek in de winkel top ervaring. Altijd vriendelijk personeel, helpen je graag.

Leuke kleding

Leuke kleding maar beperkte 3XL keuze

Altijd goed

Al meerdere keren in de winkel en webshop geweest. Altijd fijn geholpen en de artikelen vielen goed.

Top.

Goede service. Mooie kleding.

perfect

Keurig geregeld

Snel correct

Netjes, snel en leuk personeel in de winkel waar ik het opgehaald.

Zie hierboven

niet zo goed

pakket moest retour had aangemeld blijkt dat er geen retour label bij zat dat koste mij 6.95 dus voor mij geen bestelling meer van The Stone

Fijne zak

Fijne service zowel in de winkel als online

Bijna goed

De afhaalmail was iets te vroeg verzonden. Helaas was mijn bestelling er niet. Een paar dagen later alsnog mijn bestelling kunnen ophalen. Het personeel van The Stone Alblasserdam krijgt van mij overigens wél de volle 5 sterren.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft