Besteld en probleemloos geleverd

Goede kwaliteit ontvangen en goede pasvorm, ook snelle levering

Teleurgesteld

Het product is nog steeds niet geleverd Zo jammer. Ik hoop dat het voor de paasdagen nog wordt bezorgd…

Al vele jaren een bijzonder fijne winkel voor mij!

Al vele jaren koop ik regelmatig dameskleding bij “The Stone”! De kledingmerken zijn gevarieerd en modieus. De vriendelijke manier van de klanten benadering, van de medewerkers spreekt mij aan, iets wat op mij overkomt als authentiek en niet gespeeld.

Prettige contact, behulpzaam en vriendelijk

Betrouwbare Internet site en makkelijk te retourneren en snel geld terug

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Fijne winkel bij ons in Voorburg

Zijn aardig en hebben altijd tijd voor je

Goeie winkel

De winkel in Voorburg vind ik erg fijn. Veel keuze in het kledingmerk dat ik graag draag. Hele vriendelijke medewerkers

Alles goed voor elkaar.

Ik koop heel wat hemden online bij the stone bij ons in Vianen. Pakjes worden door DHL tijdig geleverd. Artikel komt overeen met het plaatje op de site. Kortom een super tevreden klant..

Goede service en zeker niet te duur.

We hadden een leren jasje besteld, toen deze binnen kwam zat er een scheur in de kraag. Deze met de bijgeleverde retour bon retour gestuurd met het verzoek een nieuwe te sturen. Dat werd keurig gedaan en inmiddels het jasje (zonder scheur) binnen. Het blijft wel wat vreemd hoe het jasje met zo'n duidelijke zichtbare scheur verstuurd heeft kunnen worden,

Top!!

Super makkelijk het online bestellen en afhalen in een winkel. Moet er iets teruggestuurd worden? Gaat dit ook weer via de winkel. Je hebt er zelf geen omkijken naar, ideaal!

Alles ging vlot

Makkelijk te bestellen en snelle bezorging in de winkel.

Super blij !

Netjes geregeld ! Super blij !

goede snelle levering

top

De broek werd snel geleverd en zit heerlijk!

Keurig en correct.

Vriendelijk en klantgericht.

Vriendelijk, adequaat en klantgericht!

Slecht

Bestelling nooit ontvangen en men heeft ook niet nooit gereageerd op de vragen waar de bestelling blijft. Heel erg slordig.

Prima service en vriendelijk

Fijne winkel

Goed advies

alles was goed

Het is allemaal gegaan zoals het hoort te gaan.

Fijne winkel mooie merken

Prettige winkel mooie merken, snelle levering, prettig personeel

Snel verzonden, jurk voldoet zoals gewoonlijk aan verwachting !

Lagosweg 19

2622 CZ Delft