Snelle levering, word gebeld dat pakket klaar kigt en vriendelijk personeel.

prima service en opovolging

zie boven!

Fijn om met Stone in zaken te zijn.

Goede service , goed materiaal en als er wat is wordt het opgelost.

Keurig op tijd en geld netjes terug bij retour zending.

De fijnste winkel die ik ken.

De meiden zijn heel aardig. Hun chef is vriendelijk en ze is een heel goede verkoopster. Als er iets niet in de winkel op voorraad is, zorgt zij dat er uit een andere winkel indien mogelijk toch het gewenste artikel zo snel mogelijk komt. Het voelt altijd als een feedtje om in the Stone Presikhaaf te zijn.

Met flinke kortingen kleding besteld. In de winkel opgehaald en eerst nog even gepast. Van 1 broek was de maat niet goed en die heb ik kunnen omruilen voor een broek uit de nieuwe collectie.

Makkelijke site en goede kwaliteit kleding

Erg makkelijke en overzichtelijke site de kleding van goede kwaliteit . En het personeel in capelle koperwiek erg fijne mensen,zeker ook voor wat oudere klanten .

Pakket in winkel opgehaald. Kon gelijk daar passen, ideaal.

Leuke kleding voor de mannen vriendelijk personeel

Snel, correct

Snel en correct

Goede servic, geen probleem als je iets retour stuurt Alles wordt netjes afgehandeld

Zeer fijne winkel,snelle levering en goede kwaliteit!

Goed levering prima service

Fijne webshop

De website is overzichtelijk, biedt voldoende informatie Na bestelling snel geleverd

Heel goed gelopen

Netjes geholpen Heel vriendelijk

Hele fijne winkel in Vianen

Verkoopsters zijn heel klantvriendelijk en denken met je mee.

Snel en adequaat

Service uitstekend

schoenmaat verschillende met doos!!!

nadat ik terug heb gestuurd, gebeld en formulier heb ingevuld wacht ik nog steeds op de sneakers met de juiste maat

Snelle levering echter foutief artikel ontvangen

Na een snelle levering echter het verkeerde artikel geleverd. Na diverse mails het juiste artikel verstuurd echter naar een fout adres. Dus het artikel na telefonisch contact opnieuw besteld, hopelijk gaat het nu wel goed. Jammer dat zo is moeten gaan.

Winkel in WC Sterrenburg top, webshop The Stone niet goed.

De bediening van de medewerkers was super. Broek in maat S was te groot. Geadviseerd werd de webshop te raadplegen voor de maat XS van de broek. Op 21 maart jl. te webshop gevraagd om de maat XS van het duidelijk aangegeven artikel te reserveren. Tot op heden geen reactie ontvangen. Als de webshop zo als het hoort, dus binnen enkele dagen een reactie te sturen, had gedaan, was de score een 10 geweest. Dus winkel uitstekend, webshop onvoldoende.

Vriendelijke chauffeur,snel geleverd,alles perfect!!

Zie hierboven!

Super goed

Snelle levering en mooie kleding

Snelle levering en retourneren ging ook heel goed

Online kopen duurt lang

Ik heb ruim een week geleden een jas online gekocht. Die wil ik ophalen in de winkel maar nog steeds is ie er niet.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft