Snel geleverd en makkelijk retour

Snel geleverd, makkelijker achteraf betalen en retouren

Truitje was netjes verpakt en fijn dat ik het kon ophalen in de winkel

Keurige, snelle service

Nootdorp vriendelijke Personeel. Service gericht.

Mooie collectie, fijn, behulpzaam personeel

Fijn behulpzaam personeel.

Producten zijn goed en er wordt niet moeilijk gedaan als er toch een product terug moet

niet perfect

Ik koos een jas met korting van 20% maar ik vond mijn maat niet , dus de medewerkester heeft een jas met grotere maat voor mij besteld. op de factuur vond ik dat de korting die ik kreeg 10% was. de medewerkester beweerde dat de aankoop online was gedaan dus is de korting 10%. hoewel ik niet online bestelde. daarom heb ik de jas niet genomen.

Fijne winkel, ik ben goed geholpen.

Duidelijke website. In de winkel prettig personeel.

Prima ervaringen

Werd in eerste instantie keurig geholpen in de winkel in de Mall. Was mogelijk om een grotere maat die niet voorradig was via internet te bestellen. Bleek dat er fouten zaten in een kledingstuk zeer naar mijn zin opgelost. Zeer goede kwaliteit kleding en prima service.Aanrader

Gewoon altijd goed

Altijd goed

Snelle services

Snelle services

Goed geregeld

Aardige dames in de winkel. Die je graag helpen, zonder opdringerig te zijn.

Fijne winkel

Altijd prima geholpen en goed advies

Geweldig goed

Heb geen klagen alles naar wens

Mijn bestelling snel geleverd. Deel wat ik retour stuurde was snel verwerkt. Fijn webshop!

Fijn dat ik de bestelling via de website binnen korte tijd in de winkel kan afhalen.

Bestel regelmatig wat,snelle en vriendelijke service

Prima goed geregeld

Mooie winkel, mooie kleding, goede kwaliteit

Zoals hierboven beschreven. Ook online bestellen en retourneren is prima geregeld.

Leuke prijzen in de sale alleen vind ik de levering lang duren.Kon wel wat sneller.

Goede snelle service

Professioneel

Zeer netjes en vriendelijk

Kom zeker vaker om broeken te bestellen voor mijn zoon. Eindelijk broeken die lekker zitten en maat ( 28/29-34/36) passend zijn

Prima voor elkaar

Ondanks dat het eerste keer niet goed was (niet uw schuld) , was het de tweede keer prima voor elkaar. Dik tevreden.

altijd snel geleverd

altijd snel en fijn geholpen

Top service , in een woord .

Mijn ervaring bij de webshop van The Stone is heel goed . De bestelling verliep heel goed , na dat het pakket verzorgings bedrijf het had ontvangen begon het probleem , er werd gezegd dat het pakketje was afgeleverd , niet dus . Na wat gemaild met Selina van The Stone is het geweldig keurig op gelost dus wij hebben een HEEL goede ervaring met The Stone . Dus mensen kopen daar , een fijn bedrijf . Toine Goossens

Lagosweg 19

2622 CZ Delft