Super fijne winkel

Ik winkel meestal online, want helaas is deze winkel niet meer bij mij in het centrum. Het online winkelen werkt super fijn, en is overzichtelijk. Leuke aanbiedingen en heel veel keuze.

ik heb een goede ervaring gehad bij de stone. snelle bezorging, netjes verpakt.

Wees gewaarschuwd als je een besteld item niet hebt ontvangen!

Had 2 t shirts en een riem besteld. Toen ik mijn pakket openmaakte ontbrak de riem. Op de bijgevoegde factuur wel aangekruist, dus volgens The Stone moest ik de riem hebben. Na de vele mailtjes en een telefoon gesprek heb ik een officiële klacht ingediend waar niks mee wordt gedaan. Ik heb de koop van alle producten ontbonden en de producten terug gestuurd zoals ik ze had ontvangen. Dus zonder riem, want die heb ik nooit gekregen. Nu wordt mij wel gewoon de kosten van de riem in mijn maag gesplitst. Oplichters! Er gaat bij hun iets fout en als klant wordt je de dupe.

Positief

Er is veel keuze tussen goedkope en duurdere merken. Je wordt goed geholpen!

Makkelijk te bestellen en makkelijk te retourneren

Ik had omline een setje gekocht. Ik het daar aangepast. Super goed advies gekregen. Broek was te lang. Zelfs naar een kleermaker verwezen waar ik het korter kon laten maken.

Altijd tevreden.

Overzichtelijke site, veel keuze en snelle levering

Gewoon goed

Op tijd en goed bezorgd

Goede, snelle service

Goede, snelle service

Eerste ervaring geweldig, tweede matig

Eerste snel geleverd, voor afhandeling bij retour. Tweede bestelling, andere maat, niet geleverd. Pas na 2x mailen reactie, na 2 weken. Bleek product zonder bericht gewoon niet verzonden. Geld werd wel teruggestuurd, maar pas na 2 de mails. Jammer. Sale is een drukke periode, maar het zou toch fijner zijn als de service dat niet onder hoeft te lijden.

Goed gekwalificeerd personeel

Mooie artikelen en leuke winkel !

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe aankoop. Fijne winkel en goede aflevering!!

Op tijd en verzorgd

Bezorging was zoals beloofd en lekker op tijd. Goede status updates tussendoor en ook een track & trace. What more to say...

Goede prijs kwaliteit verhouding (Pall Mall) Exact de goede maat en snel geleverd

Aardige meiden

Aardige meiden die werken in Zwijndrecht. Behulpzaam en vriendelijk

Leuke winkel en vriendelijk personeel

Veel assortiment voor dames en heren

In de winkel een shirt besteld ( mijn mt die er lag was vies ivm make up). Duurde ongeveer een wk maar verder prima service.

Snelle verzending

Tussen het bestellen en leveren zat een snelle tijd. Keurig netjes verpakt.

Goede prijs.

Snelle levering, goeie prijs.

Goed Ook retour makkelijk in te vullen, geen rompslomp. Hopelijk krijg ik het retour bedrag dezer dagen terug gestort.

snel en netjes.

Online bestelling was snel afhaalgereed.

Je wordt met een goed vertrouwen geholpen

Ik vond het fijn dat ik mijn bestelde product op kon halen bij de winkel,maar het ook daar terug mocht brengen,het viel te klein en het leer was te stijf

Ben zeer tevreden.

Ben zeer tevreden

Makkelijk bestelproces, snelle levering

De site is gebruiksvriendelijk. De levering is snel. De producten zijn zoals ze op de website worden weergegeven. Tevreden dus!

Petfect

Snel en volgens afspraak