Wordt snel bezorgd!

Snelle afhandeling en retourneren ook top

Goede site top geregeld en goede service

Prima, bestelling laten bezorgen in de winkel was erg snel en goede terugkoppeling,top!

Prima verwerkt

Prima service en makkelijk op te halen bij jou winkel in de buurt

Ik word altijd vriendelijk en behulpzaam geholpen

Ik word altijd vriendelijk en behulpzaam geholpen

We konden ons pakketje later ophalen omdat we niet aanwezig waren. Na 3 weken lag het er nog. Top.

Leuke winkel met een leuke collectie.

Één ding stoort me mateloos. Als ik door de winkel loop word ik soms wel 5x "begroet" met goedemiddag, hangt van het tijdstip van de dag af. Overdreven en niet spontaan. Dat is overduidelijk. STOP daarmee. Vr Gr. José Borsboom.

Goed advies

Jammer van de verzendkosten, zou boven €100.- gratis moeten zijn. Retour zeer zeker verzendkosten berekenen.

Soepel bestelproces, snelle levering, wat heb je nog meer nodig?

Soepel bestelproces, snelle levering, wat heb je nog meer nodig?

Blouse in de uitverkoop niet meer voorradig in de juiste maat in het filiaal in Alblasserdam. Verkoopster kon hem nog wel online bestellen en evt gratis laten bezorgen in een filiaal naar keuze, en daar heb ik toen voor gekozen. Daar kreeg ik netjes een email van en met de dag erbij wanneer ik hem kon komen ophalen in Zwijndrecht.

Bestelling was vlot aangekomen in winkel

Een goede ervaring. Er was eenngoede uitleg over afleveren van bestelling in winkel

Prima hoor

Snel, makkelijk en vriendelijk

Online besteld en artikelen opgehaald in de winkel in Pijnacker. Vriendelijk personeel en goed geholpen. De maat viel te klein uit en retour gebracht in de winkel. Wederom door zelfde personeel geholpen en weer vriendelijk en goed. Ga zeker nog een keer terug.

Bestelling is altijd netjes verpakt. En de service in de winkel is altijd top. Zeer vriendelijk personeel altijd.

Laatste keer niet echt geweldig

Kreeg een trui van only binnen vol met pillen en stonk naar zweet ,blijkbaar gedragen

Broek ontvangen die al gedragen en beschadigd is!

Ik heb een broek ontvangen die ik graag wilde hebben. Deze broek is al gedragen en ook flink beschadigd. De stof is gaan pluizen.

Super service!

Ik had een winterjas besteld met korting, toen zag ik enkele dagen later dat de jas nog verder was afgeprijsd. Ik stuurde een bericht naar de klantenservice en werd heel netjes verder geholpen. Top!

Winkel een beetje vol

Vriendelijke mensen

Efficiënte organisatie

Op Presikhaaf bleek het jack dat ik uitzocht een maatje te klein. Geen probleem er werd een maatje groter besteld en via email werd ik netjes op de hoogte gehouden van de bestelling, die een paar dagen later in winkelcentrum Kronenburg werd afgeleverd. Heel efficiënt allemaal. Daarbij ook nog eens vriendelijke mensen die alles afhandelen. Ga zo door!

Jammer

Mijn verjaardagskorting was 2 dagen verlopen en daarom kon de 10 procent niet verrekend worden. Bijzonder.

Fijne winkel en online shop

Zag een artikel in de winkel, niet gekocht kwam er op terug …verkocht. Toen online besteld in de winkel laten bezorgen, gratis. Top!

Bestelling word keurig geleverd!

Heb nu een paar keer iets besteld bij The Stone en moet zeggen ben zeer tevreden, bestelling snel in huis en met een evt. retourzending het geld weer snel terug op je rekening!

wel snel gelevert maar kreeg 2 linker schoennen

Voordeel het was lekker snel gelevert slecht en heel erg jammer was dat ik er niks mee kon. Ik kreeg namelijk 2 linker schoennen, Beetje lastig lopen

Prettig geholpen en snel geleverd

In de winkel prettig geholpen, maar mijn maat was niet aanwezig. De juiste maat besteld en een week later al geleverd!

Lagosweg 19

2622 CZ Delft