Topmeid heeft mij aangekleed op zaterdag

Wat een geweldige service. Ik ben geholpen door een dame met kort, donker haar. Ik ben erg behulpzaam en vriendelijk geholpen. Meedenkend wat dan wel wellicht top staat. Ik ging met veel weg. Ik kom weer terug hier! Ik had de indruk dat er een goede werksfeer was.

Toppie

Snelle en goede service

Snelle levering, goede prijzen!

Drie shirts van Pure White besteld. Werd vlot in een net pakket geleverd.

Top winkel

Zeer vakkundig personeel

prima en snel

prima zoals belooft

Top zaak

Goed personeel, goede service.

Online bestelling snel op kunnen halen in winkel

Bestelling werd snel en goed afgeleverd in The Stone winkel in Oegstgeest. In de winkel werd ik ook heel vriendelijk geholpen

Bestellung

Es ging alles reibungslos ab danke

Prettige winkel.

Veel keus, en aardig personeel.

Kan niet anders zeggen dan 'geweldig"! Mijn favoriete shop!

Bestelling goed ontvangen, alleen jammer dat het een paar dagen later kwam dan vermeld…

Top met alles.

Snelle levering. Ruiling product goed en levering in dichtstbijzijnde winkel ook heel goed geregeld. Goed en snel geregelde retourinname en geld terug.

Klantvriendelijk personeel

Gelijk kijken of het artikel bij de webshop te krijgen is

Echt klantgericht!!!

Deze winkel weet hoe ze hun personeel moeten opleiden. Bij binnenkomst wordt je direct begroet, dit betekent we hebben u gezien! Je voelt je hier nog echt op je gemak, staan niet met elkaar te praten over van alles, komen vragen of je het kan vinden, wat ik persoonlijk op prijs stel. Service is buiten gewoon, artikel niet meer op voorraad dan gaan ze kijken of het elders nog is. Artikel wordt besteld en thuis afgeleverd, Hoe fijn is dat. Mijn shop moment was in Dordrecht. Complimenten!

Precies zoals je wilt dat het gaat

Geen op of aan merking

Prettig geholpen

aardig en servicegericht

De dames van de winkel Ridderkerk zijn altijd bereid mee te kijken of iets wel staat. Ze zijn vriendelijk en servicegericht en zeker niet opdringerig! Ook als ik een pakje terugbreng, waarvan ik de kleding online heb gekocht, word ik vriendelijk geholpen.

Snel en persoonlijke benadering. Belde me nog even op, om te melden dat bestelling binnen was!

uitstekend

zoals hierboven: UITSTEKENDE SHOP

Leuke kleding Inspirerend

wisselend van enthousiast naar teleurstellend

Diverse keren heb ik bestellingen geplaatst van artikelen die ik aantrekkelijk vond en niet alleen qua prijs. Echter of maat viel groter uit dan verwacht of het kledingsartikel viel tegen qua stof of patroon of pasvorm. En sommige die ik prima vond heb ik behouden. Diverse sites boden dezelfde producten goedkoper aan met zo'n €10 tot 20,-- en dan verbaasde mij nogal. Het verschil vond ik doorgaans wel te groot voor een kledingstuk, en ook nog in de sale was dit het geval.

Fijne winkel maar verzenden duurt best lang

Ik vind de stone een fijne winkel, maar de tijd tussen bestellen en het kunnen ophalen in de winkel of thuis ontvangen vind ik persoonlijk te lang. Heel veel webshops is vandaag besteld, morgen in huis… maar hier gaan dagen overheen. Dus leuke winkel, aardig personeel, veel keus qua kleding, maar verzenden kan nog echt wel sneller

Geen verzendbevestiging

Op 7 februari een bestelling geplaatst waar direct een bevestiging voor binnen kwam via de mail. Vervolgens nooit meer een verzendbevestiging ontvangen van het pakket. Toen ik 15 februari in de winkel na vroeg wat er mis gegaan zou kunnen zijn bleek het pakket daar al vanaf 10 februari te liggen. De medewerkster vertelde lachend.. ja dat gebeurd wel vaker.. je hebt het nu toch?

Fijne winkel, goede service

Fijne winkel, goede service