Leuke aanbieding

Prima webshop

Goede eerste ervaring met deze webshop

Goede service en op tijd

In winkel super geholpen en twee dagen later het product

perfect

afgehaald in de winkel aardige vriendelijke verkoopsters complimenten

The Stone WIJCHEN heeft fantastisch personeel. Altijd attent en denken met je mee.

Kan steeds vertrouwen op die goede afloop!

Alleen maar goede ervaringen; de logistieke keten is prima georganiseerd - je bestelling is steeds weer snel binnen

Bijzonder goede, vriendelijke service

Klantvriendelijkheid gegarandeerd; net even dat extra stapje. Chapeau!

Helemaal goed!

Goed geholpen door de dame in de winkel, bestelling op tijd binnen.

Zeer vriendelijke verkoopsters die mijn vraag direct konden vertalen naar de gewenste kledingstukken

Ik ben sinds lange tijd weer eens echt geslaagd met shoppen! Er werd goed meegedacht en de voorgestelde kledingstukken bleken een perfecte match. Heel blij mee.

Kleding gedragen

Vies, paste een shirt aan in de winkel, stonk onwijs naar zweet, echt verschrikkelijk. Vervolgens geef ik dit aan bij de kassa en vraag of ze het kan bestellen uit een ander filiaal, last het bezorgen bij een ander filiaal dichterbij huis, kom ik daar aan na een paar dagen, vertel mijn verhaal, pak Het shirt uit de verpakking… 3x raden, hetzelfde shirt. Echt ranzig!!! Drechtsteden vanuit de winkel waar ik het besteld heb dat dit shirt gewoon weer mee gaat in de verkoop. Vies!!! De winkel waar ik de 2de keer was heeft mij wel netjes geholpen, die begrepen dat dit niet zo hoort

Lekker makkelijk

Ruime keuze, ophalen in de winkel of thuis bezorgd, duidelijke site. Alhoewel ik wel de vriendelijkheid en deskundigheid van de verkopers in de winkel mis.

Goed om er te shoppen.

Goed en moderne leuke kleding. Prima prijs. Aardig personeel. Goede snelle service. Kleine tip; graag stofzuigen vóór openingstijd. Echt akelig als er dan wel zoveel lawaai en hinder van het stofzuigen is tijdens de openingstijden, meestal s ochtends . Zeker als er al klanten zijn. Dank u.

Klantvriendelijk, snel en behulpzaam

De medewerksters van Het filiaal op de Helftheuvel in ‘s-Hertogenbosch zijn heel klantvriendelijk en behulpzaam.

broek te groot, maat kleiner niet leverbaar, dag verzendkosten....

broek te groot, maat kleiner niet leverbaar, dag vezendkosten...

Fijne winkel

Goede service, vriendelijk personeel. Fijne winkel.

Fijn personeel

Je krijg goed advies

Goed service

Jas besteld die is netjes bezorgd

Bestelling nooit ontvangen

Bestelling nooit ontvangen. Order gecrediteerd. En niet meer leverbaar.

Snelle bezorging

Snelle bezorging

Klantgericht en altijd leuke collectie

Erg vriendelijk personeel. Klantgericht, behulpzaam en meedenkend. Jammer dat het personeel regelmatig wisselt. Vaste gezichten in de winkel voelt voor mij wat persoonlijker, maar iedereen is op haar beurt even vriendelijk en geïnteresseerd, waardoor het niet heel storend is. Mooie collectie kleding, van allerlei merken. Het is mijn favoriete winkel, waarvoor ik vanuit België, graag naar Nederland rijdt.

Superleuk geholpen

Ik kocht er een broek van pme Die bleek geen 110 euro te zijn maar 75 euro Wat een verschil met de pme winkel Ook nog eens superleuk geholpen Erg vriendelijk personeel Echt toppers

Goede service en redelijk snel verzonden. Minpunt nergens bij the stone in mijn account iets terug te vinden track en trace. Via mail kreeg ik iets van dhl in miest via omweg kijken wanneer bezorgd werd. Helaas 2e keer dat dat is gebeurt

Snel geleverd en goede service

Snel geleverd en vriendelijke klantenservice.

Helemaal naar wens

Mooie kwaliteit spullen/goede prijs

De spullen die ik heb besteld zijn precies zoals verwacht. Mooie kwaliteit. En leuke prijs Toch een ding teruggebracht(te klein). Dit ging heel gemakkelijk. Vriendelijk geholpen in de winkel van Etten-Leur. Geld was snel teruggestort

Lagosweg 19

2622 CZ Delft