Mooie kwaliteit spullen/goede prijs

De spullen die ik heb besteld zijn precies zoals verwacht. Mooie kwaliteit. En leuke prijs Toch een ding teruggebracht(te klein). Dit ging heel gemakkelijk. Vriendelijk geholpen in de winkel van Etten-Leur. Geld was snel teruggestort

duidelijke site, snelle levering

Ben altijd erg tevreden over The Stone. Het is een duidelijke site en bestellen is makkelijk en snel. Eventueel retourneren is ook altijd snel afgehandeld.

Ben zeer tevreden .

Leuk personeel .

Prima voor elkaar

Niks op aan te merken

vriendelijk personeel

snelle nalevering

Prettige en laagdrempelige winkel met mooie producten en aantrof personeel

Iedere keer als ik in de winkel kom krijg ik altijd de vraag of ik hulp nodig heb. Dit wordt heel respectvol gedaan. Als er broeken niet in de juiste maat zijn wordt er actief meegezocht naar een oplossing wat meestal ook lukt. Kortom ik kom hier erg graag en koop er regelmatig iets.

Fijne ervaring

Het is snel geleverd voor een goede prijs. Het artikel is van goede kwaliteit en het is super fijn dat je de mogelijkheid krijgt om gratis te retourneren.

Netjes en perfect geregeld

2 jeans broeken besteld waar ik helemaal tevreden mee ben. Netjes volgens afspraak geleverd en de achteraf betaling is ook helemaal goed verlopen. Wat kan ik nog meer zeggen dan, TOPPIE!!!

Prima?

Gelijk reactie en kleding ziet er keurig uit

Alles wordt naar tevredenheid geregeld

Top aankoop, heel mooi

Mijn jas kwam snel geleverd en paste perfect. Zit heel mooi en de kleur is ook precies zoals op de foto

Duidelijke webshop

Bestelling ging snel en je werd goed geïnformeerd.

Efficient

Heel fijn om mijn bestelling te kunnen ophalen in mijn dichtstbijzijnde winkel, wetend dat ik daar gelijk kon passen. Ook een fijn gevoel dat als mijn bestelling niet beviel kon ik gelijk bij de winkel inleveren en mijn geld gelijk geretourneerd krijgen., heel fijn . Dit was niet nodig, mijn kleding paste precies, dus voor mij zeker een reden om vaker online bij The Stone te bestellen.

Helemaal goed!

Moest nog een outfit kopen voor een bruiloft. Ging zonder verwachting de winkel in. Zag veel klkleuren die voorkwamen in de dresscode. Kleuren die ik normaal niet echt draag. Werd super leuk geholpen. Verkoopster haalde alles uit de kast om mij te kleden volgens dresscode en waar ik me ook nog eens goed in voelde. Juiste maat werd besteld en kon ik 3 dgn later afhalen. Accessoires erbij. Helemaal goed. Zeer tevreden!

Leuke blouse

Leuke zwart demin blouse . Mouwen waren aan de korte kant maar voor de rest paste het goed.

Duidelijke site, en bestellen en betalen gaat gemakkelijk netjes gebelt door the stone winkelbtoen mijn bestelling binnen was makkelijk om af te halen passen en eventueel gelijk te retouneren.

Fijne winkelervaring en een snelle service

Prima winkel en een fijne outletstore in Overvecht

Altyd goed geholpen

Goede adviezen en goed geholpen leuk personeel

Goede service en alles op tijd

Wel heel erg jammer dat de Kerst binnen van Lely niet meer bij het filiaal in Maassluis inwisselbaar zijn ( terwijl het filiaal wel bij de deelnemende winkeliers vermeld is

Keurig geholpen

goede service

hat super geklappt

es ist das erste Mal das ich hier gekauft habe. Bin sehr zufrieden. Gerne wieder

Alles oké.

De maar was prima behalve de broek. Dat was een verkeerd model voor mijz

Snelle levering!

Overzichtelijk en snel