Ze konden snel de broek voor mij in de juiste maat laten leveren

Fijne website.

Ik heb fijn online gewinkeld bij The Stone. Het aanbod is zeer divers en de website spreekt mij aan. Is uitnodigend.

de behulpzaamheid in de winkel was erg goed, het aanpassen van een actieprijs nadien niet.

Ik ging in de winkel een internet bestelling ophalen. Ter plekke gepast en een maat aanpassing kunnen doen. zij regelde de retournering ed. Dit was erg prettig. Ook nog een aantal andere items gekocht. Twee shirtjes zagen we op het scherm van de bestel-ipad in de winkel. hiervan heb ik er twee gekocht. In de aanbieding voor 19,95 ipv 29,95. Ik kocht ze in de winkel en zag bij thuiskomst dat de korting er niet afgehaald was. omdat de winkel al dicht was, kon ik de dag erna bellen. Ik had foto's gemaakt van de items op internet met de korting prijs. mij werd verteld dat ik de shirtjes moest meenemen met label er nog aan + de bon. Echter, in de winkel was men niet van plan om de korting te verrekenen. Het bleek een foutje van The Stone en het was helemaal niet in de aanbieding. Dit moet je nooit doen als winkel. Dan neem je je verlies en geeft de misgelopen korting terug aan de klant, desnoods in waardebonnen. Dit was incorrect en blijft bij mij hangen in mijn hoofd, terwijl ik eigenlijk zo'n positieve ervaring had en een forse besteding van ruim 230 euro.

top alles snel geleverd

Besteld, alles netjes afgeleverd bij de store. Wat voor mij niet duidelijk was wanneer deze in de store waren aangekomen. Je krijgt hier geen bevestiging van. Verder alles netjes verzorgt.

Snelle verzending

Snelle verzending, ik werd netjes op de hoogte gehouden. En een goede prijs.

Te lang gewacht

Levering niet zo snel als beloofd

Fijne winkel,heel prettig personeel

Wordt erg prettig behandeld.

De kleding is top

De kleren zijn top alleen de bezorging door DHL liet te wensen over Ze beloofde te komen en kwamen 2 avonden niet op dagen Na 3 avonden thuis gezeten te hebben kwamen ze eindelijk

Super vriendelijke medewerker in de winkel

Hele behulpzame medewerker in de winkel in Tiel. Vriendelijk geholpen met aankoop andere maat online in de winkel. Toen ik het artikel kwam ophalen, herkende me ze direct. Heel klantvriendelijk!

Snelle en nette levering!

Goede service retourneren verwerkt

Goede ervaringen. Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Goed geholpen

Eerlijk adviezen ding is jammer dat is dat geisha niet tot xxl gaat in de winkel

Mooie kleding

Altijd leuke kleding te vinden bij the Stone en aardig personeel.

Slecht

Erg vieze sweater ontvangen. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Snot vlekken op de mouwen, voorkant van sweater allemaal vlekken wat lijkt op vet.

Goed geregeld

Handig bestellen. Goed op de hoogte gehouden van vertraagde levering. Handig om in de winkel te passen en zo nodig terug sturen .

Snelle en correcte levering

Overzichtelijk fijne prijzen snelle levering goed spul

Service

Vlotte en snelle service van de bestelling

Je wordt in Tiel altijd vriendelijk geholpen

Altijd prima

Altijd prima

Snel

Online artikelen besteld en deels geretourneerd. Verliep soepel en snel ook het geld terug. Prima tevreden. Graag had ik mijn aankoop in de winkel gedaan maar wanneer ik retourneer in de winkel, krijg ik een waardebon en bij een online aankoop, ontvang ik mijn geld retour. Wel een beetje raar natuurlijk maar misschien heeft The Stone wel het beleid om haar winkels op termijn te willen sluiten(?).

Communicatie verliep goed! Het was duidelijk en overzichtelijk.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft