Goede service, klantvriendelijk

Twee bestellingen in de winkel laten bezorgen. Mocht de bestelde kleren passen in de winkel. 1 artikel was niet goed en werd netjes teruggestuurd door de winkel. Daardoor geen gedoe. Heel tevreden.

Probleemloos bestellen en retournen

Duidelijk en eenvoudig.

Helemaal geweldig in één zin.

Mooie kleding, goede service

Eigenlijk kan je bij the Stone geen miskoop doen. In t assortiment mooie, ook kwalitatieve kleding, volgens de trends. Online is er meer assortiment alsin de winkels. Bestellen gaat makkelijk, ophalen en passen doe ik in de winkel . Ook daar is de service heel correct.

Bestelling snel ontvangen en tevreden iver het product

Goede kleding

Betaalbare goede kleding

Goede

Gewoon heel goed geholpen

Prima service!

Bestelde kleding is altijd op tijd binnen. Retourneren gaat ook prima!

Prima webshop. Snelle levering

Prima verlopen!

Zowel de bestelling online als aankomst bij The Stone zijn prima verlopen.

Ik kende dit bedrijf nog niet maar mooie kleding en snel geleverd. Helaas was de jas mij te groot. Dus retour gestuurd.

Gewoon uitstekend

Snelle levering.netjes op de hoogte gehouden.

Pakket nog steeds niet binnen

Inmiddels 2 x bij The Stone geweest maar het pakketbom nog steeds niet binnen. Het pakket was zoek Gister telefoon ontvangen dat het er nu is…. Ben benieuwd ….

Bestellen en retour

Ik wou een jas helaas was het niks voor mij maar de service was goed . Je krijgt het dezelfde week nog toegestuurd en kunt het makkelijk retour doen .

Snelle levering en correcte afhandeling ook bij retourneren

Snelle levering en correcte afhandeling ook bij retourneren Ik ben zeer tevreden. Koop ook regelmatig hier.

Veilige webshop en snelle afhandeling

Bestellen, retourneren. Alles verloopt vlot. Goede communicatie

Goed ervaren

Beveiliging zat er nog op

Na het passen van de jas zag ik dat de beveiliging (een zwarte ronde schijf) nog op de mouw aanwezig was. Dit kun je zelf niet verwijderen en moet je alsnog naar de winkel om het te laten verwijderen. Dus bezorgkosten en kosten om naar de winkel te gaan.

Vest nukus besteld maar centuur ontbreekt.

Balen,want nu moet ik weer terug naar de winkel in Bloemendaal.

Leuk assortiment

Ik koop altijd bij de stone, ruim assortiment en zeer betaalbaar

Bestellen verloopt soepel.

Snelle levering, netjes verpakt.

Reeds meerdere aankopen en altijd geslaagd.

Snelle reactie op mail en vriendelijk personeel

Lagosweg 19

2622 CZ Delft