Hele fijne shopervaringen , al jaren

Altijd vrolijk en fijn personeel met passie om de klanten tevreden te hebben. Leuke kleding in allerlei prijs categorieën. Leuke schoenen en genoeg pashokjes .

Bestelde artikel zeer snel.binnen, helaas was het artikel te groot en was er geen kleinere maat beschikbaar, de afhandeling van het terugsturen was uitstekend! Ik kan The Stone zeker aanbevelen om iets te kopen!

Blabla

Goed maar weinig flexibel.

Bij bestelling en betaling in winkel uurtje later beter artikel gevonden. Wilde bij de winkel de bestelling annuleren maar moet nu wachten tot artikel binnen is…. Raar dat dit niet meteen kan.

Pakketje was verlaat, maar werd uiteindelijk perfect geleverd

Mijn pakket kwam verlaat aan, door storing bij vervoerder. Heb zelf een mail gestuurd en ik kreeg meteen antwoord terug, dat er door storing vertraging was opgelopen. Het pakket is alsnog verstuurd. Alles uiteindelijk perfect geleverd. Wel jammer dat ze ons niet even ingelicht hebben.

De aankoop was precies wat ik mij voorstelde.

Snelle goede afhandeling van mijn bestelling

Ontevreden

Ik heb een bestelling geplaatst op 1juli tot op heden nog altijd geen pakketje ontvangen. Reeds betaald bij bestelling artikel . Heb al enkele keren klantenservice gecontacteerd maar het is op 3 juli verzonden heeft men mij gezegd

Makelijk dat het af te halen is in de winkel

Zie hierboven

Bestelling moet nog komen

Vorige week woensdag een broek besteld in de winkel, deze zou thuisgestuurd worden maar is er een week later nog niet. Pakket nog steeds niet ontvangen door dhl.

Onvoldoende DHL

Bestelling was snel verzonden naar DHL maar dat is nu al een week geleden. Net hun 2e mailtje binnen dat ik binnenkort hoor wanneer het bezorgd wordt. Dat vind ik te lang duren.

Mooie kleding en ik wordt altijd goed geholpen bij The Stone Papendrecht!

Goed gedaan.

Prima en snel geregeld.

Bestelling kwam binnen de afgesproken tijd. Retourneren ging snel en soepel. Ik zal er vaker kopen

Nog niks ontvangen

3 juli 2024 mail ontvangen met je Bestelling is onderweg. Tot op heden 10 juli 2024 geen bestelling ontvangen.

Besteld - Verzonden - Niks ontvangen

bestelling met ordernummer 24271228927 is ingepakt en staat klaar voor verzending! Status Verzenddatum Artikelnr Beschrijving Kleur Maat Prijs Verzonden 03-07-2024 066459 PME Legend Guyver tee PTSS0000555 Leger groen L €29,99

Slecht het duurt veels te lang

In heb mijn bestelling 3 juli geplaatst het is nu 10 juli en in heb het nog niet. Maar krijg wel van afterpay of ik wil betalen. In bestel nooit meer.

Na 1 week nog niets ontvangen

Bestelling een week geleden besteld maar nog niets ontvangen. Storing word er aangegeven als ik contact opneem met de klantenservice. Daar blijft het bij, jammer. Ik hoop het pakket nog te ontvangen.

Niks ontvangen

Ik wacht nu al 7 dagen op mijn bestelling en heb nog steeds niets ontvangen/gehoord

Helaas zijn de 2 jeans nog steeds niet aangekomen

Zie boven

Slechte service

Bestelling geplaatst en betaald Na 2 dagen staat dat die is aangemeld bij dhl Maar naar 1 week nog niks ontvangen Paar x contact gehad Blijkbaar iets mis met labels printen Pakket nog steeds niet ontvangen En geld terug reageren ze niet op Ze blijven zeggen dat het pakket bij dhl ligt En dhl weet van niks

Duidelijk, klantvriendelijk

Snelle levering van artikelen, klantvriendelijkheid in de winkel bij ophalen

Kleren nog steeds niet binnen.

Kleren verkeerd verzonden door the stone door een storing. Ligt nu nog bij DHL zonder dat het verwerkt is. Geprobeerd contact op te nemen. Moet het maar opnieuw bestellen, zonder dat ik mijn geld eerst terug krijg. Ballen tent.

Niet geleverd

Ik heb m’n truitje nog niet na een week

Niks ontvangen

Bestelling geplaatst maar niks ontvangen. Als ik op trustpilot kijk ben ik blijkbaar niet de enige.. vermijden deze winkel

Slecht

Ik heb mijn pakket na ruim een week nog niet binnen.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft