Fijne winkel, leuke kleding

Bestelling was snel bezorgd in de winkel, kon daar ook passen en direct retourneren wat ik niet wilde kopen. Vriendelijke bediening ook. En over het algemeen een goede diversiteit aan merken wat dameskleding betreft.

Mooie en goede kwaliteit met perfecte service

Twee stuks coltrui aangekocht in de winkel zelf en thuis blijkt één exemplaar toch te krap aan te voelen. In de winkel snel een account aangemaakt en de juiste maat en kleur aangegeven, waarbij meteen het retour werd aangemaakt en het bedrag via de betaalautomaat teruggeboekt werd. gelukkig geen gedoe met tegoedbon en of contanten. Na 3 dagen kon ik het nieuwe product in de juiste maat in de winkel ophalen na een e-mail melding. Mooie en goede kwaliteitskleding en accessoires bij The Stone. Top.

Ik word altijd heel blij van The Stone!

Goede service en communicatie en altijd superleuke kleding.

Wordt goed geholpen

Medewerkers hebben geduid en zij zijn vriendelijke

Mijn maat was niet in de winkel vervolgens hebben ze de juiste maat besteld.

fijne webshop

bestelde items zijn altijd keurig verpakt en snel binnen! ook eventueel retourneren verloopt soepel

Cargobroek

Voor de eerste maal hier gekocht , super tevreden top shop

Tevreden met de bestelling

Bestelling geplaatst met een leuke korting. Betaling ging prima. Keuze gemaakt om het in de winkel op te halen. Kon het snel ophalen. Alles was zoals verwacht en hoefde niks terug te brengen.

Door een erg aanwezig persoon geholpen

Niet prettig gehoplen

Prettig geholpen. In het (in de winkel) bestelde kledingstuk bleek een vetvlek te zitten. Wasgarantie gekregen: indien de vlek er niet uitging mocht ik het kledingstuk retourneren en als het er wel uitging, kreeg ik (achteraf) een korting. Het laatste was het geval. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Snelle levering en ophalen in de winkel is ook prettig, leuke medewerkers ook

Aardige eerlijke meiden

Niet goed

Ik had een jasje besteld waar ik al lang naar gezocht had. Jullie hadden het nog. Besteld en goed gevonden. Na een dag kreeg ik een mailtje, niet meer leverbaar. Dus mijn teleurstelling was groot.

Product niet ontvangen

Slechte ervaring.ontevreden klant.

prima zaak

goed arsortiment vriendelijk personeel en makkelijk shoppen

Geen gezeur, niet goed geld terug

Verkeerde maten Geen problemen

Zeer aardige verkoopster in de winkel, levering ook top. Tevreden klant

Geweldige service

Perfect verzorgd snelle levering

Super ervaring .

Er ontbrak een centuur, dit super snel opgelost, hele goede service

Snel, komt afspraken na

Goede en heldere communicatie. Producten worden snel verstuurd.

Ging heel makkelijk om te bestellen van het artikel.

Korting keurig verrekend na contact met de klantenservice.

Prima op orde!

Na 3 keer besteld te hebben kan ik zeggen dat ik tevreden ben. 1 keer was er een kledingstuk niet meer op voorraad, daar ben ik over geïnformeerd. Helaas wel na de bevestiging van verzending. Toch ben ik zeer tevreden over de gang van zaken.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft