Prima op orde!

Na 3 keer besteld te hebben kan ik zeggen dat ik tevreden ben. 1 keer was er een kledingstuk niet meer op voorraad, daar ben ik over geïnformeerd. Helaas wel na de bevestiging van verzending. Toch ben ik zeer tevreden over de gang van zaken.

Makkelijk en snel!

Makkelijk en snel besteld, thuis passen en eventueel gewoon ruilen in de winkel, ideaal!

Ronduit slecht.

Ik bestel in jullie webshop een winterjas en laat die bezorgen bij een vestiging bij mij in de buurt. Ga ik daar een paar dagen nadat ik de mail hebben ontvangen dat de jas daar is afgeleverd heen. Daar spreek ik een winkelmedewerker aan. Zij gaat op zoek naar mijn bestelling maar vindt die niet. Ik laat het ordernummer en mijn telefoonnummer achter. En ze zegt dat ze er achteraan gaat en mij terug belt. Later op dezelfde dag ontvang een mail dat de bestelling retour is gestuurd. De winkelmedewerker laat niets meer van zich horen. En een paar dagen later ontvang ik het aankoopbedrag weer terug op mijn rekening. En dan krijg ik nu de vraag hoe de ervaring met The Stone was. Tja dan wordt dat een minder goede beoordeling.

Snelle service en mooie collectie!

Snelle service, mooie collectie!

Slechte communicatie in levering

Ik moest er zelf achteraan mailen of de bestelling nog kwam. Tussen bestellen en leveren zat ruim vier dagen.

Goed en vriendelijk geholpen.

Jas gekocht, maat was niet meer in de winkel. Vanuit magazijn naar winkel in de buurt gestuurd. Prima!!!

Prima verzorgd

Prima communicatie en op tijd

Mooie aanbieding in de sale

Mooie jas gescoord in de sale en redelijk vlot geleverd in de gekozen vestiging. Helaas toch iets te klein en in een andere vestiging de gewenste maat gevonden. Prima geholpen b

Eind goed al goed

Mijn paket was enkele dagen "vermist". DHL had dit blijkbaar doorgegeven aan BPost. Bpost had geen info. Dus gebeld met de klantendienst. Daar moesten ze DHL vragen wat er gebeurd was met het paket.2 dagen later kreeg ik dan toch een bericht van Bpost dat het paket zou geleverd worden. Ga dus toch maar voorzichtig te werk bij het bestellen. Zorg voor voldoende info zodat je alles in handen hebt om een reclamatie in te geven. Peroon van de klantendienst was wel behulpzaam en vriendelijk.

In de winkel perfect!

Ze hadden het artikel niet in voorraad meer, stond wel op de website, maar was die ochtend net aangepast. Wel besteld en ik zou n e-mail ontvangen. Wel n mail van de bestelling ontvangen, en een mail dat het product ingepakt was. Maar niets gehad dat t in de winkel was, of dat ik het kon afhalen. Dus een week later toch maar langs gegaan en t was binnen. Product is trouwens prima

Dik tevreden

Bestelling laten bezorgen in de winkel. Ik ontving alleen geen track en trace, dus vond het even onhandig dat ik niet wist wanneer ik ongeveer het pakket op kon halen. Ik werd echter eerder door de winkel gebeld dan de mail binnen was. Dat was erg fijn! Terugbrengen ging ook soepel.

Fijne bediening!!

Alle tijd voor me genomen en de retour is direkt verwerkt.

Meteen de volgende dag in huis. Heel fijn

Correct geleverd

Alles was naar wens

Aardig, sociaal, klantgericht en eerlijk

Wat besteld en was snel in de winkel. Meiden in de winkel zijn vriendelijk maar ook eerlijk als je hun om advies vraagt.

Zeer goed....heel vriendelijk personeel leuk geholpen en dat is altijd zo Vriendelijk Groet lyan scheeper

Goede service en vriendelijk en behulpzaam personeel

Heerlijke (web)winkel

Voor mij een super ontdekken, The Stone, zowel de web- als de fysieke winkel. Mooi aanbod, zeer verscheiden, ook in prijs. Ik ben blij met mijn ontdekking, puur bij toeval.

In één woord: goed

Overzichtelijk en makkelijke webshop. Spullen netjes op tijd geleverd. Prima

Goede ervaring

Netjes overzichtelijk

Goede vlotte service

Goed geholpen zoals altijd

Top. Snelle levering

Op zondag besteld en dinsdag geleverd. En precies wat ik zocht.

Uitstekend!

Breed assortiment en veel verschillende merken

Hele goede service en mooie acties

Lagosweg 19

2622 CZ Delft