Snel , vriendelijk

Snelle levering en zeer vriendelijk in de winkel

Zoals altijd tevreden!!

Goede duidelijke website. Juiste informatie. Vlotte verzending, goede communicatie, ook wanneer je pakket in de winkel klaar ligt, om op te halen.

Ben ik goed geholpen , zowel in de winkel als telefonisch

Gewoon goed

Goed leuke aanbiedingen

Snel en correct

Subliem

Ik heb geen mailtje gehad dat het product klaar lag.

In de winkel bestelde de verkoopster mijn product. Ik zou met 2-3 dagen wat horen, niets gehoord. Na een week zelf de winkel gebeld en gemaild met klantenservice. Bleek dat het product al klaar lag.

Snelle levering, geen problemen met retour

Fijne winkel

Fijne winkel, met duidelijke website. Ruime keuze en mooie merken. Levering komt binnen de afgesproken tijd en is netjes verpakt. Ik raad deze winkel aan.

Prima levering tegen goede prijs

Jas gelijk aan (niet op maat aanwezige) uitgekozen jas, voor zelfde prijs maar dan met een gratis muts van dat merk twv €50,=.

Fijn personeel. Gezellige sfeer. Goede service

Ik ben goed geholpen alleen vind ik het jammer dat ik vooruit moest betalen.

Service bij bestellen vind ik niet top

Een broek besteld die niet op voorraad was. Vind het erg klantonvriendelijk dat je van te voren al moet afrekenen. Dan kan ik net zo goed online bestellen, daar kan je wel achteraf betalen. Jammer toch. Service van de medewerkers is wel heel goed!

Goed geholpen in de winkel, maar was niet op voorraad dus voor ons in webshop besteld.

matig

het lukte mij niet om de korting on line te krijgen. Nu moet ik weer bellen om deze 10,00 euro alsnog te verkrijgen. Liever had ik gezien dat de medewerker van de klantenservice die ik hier over sprak het in orde had gemaakt voor mij. Ik houd de bestelling nl die ik heb gedaan recent. met vrgr Carola Vieveen

Aanrader

Dit was de eerste keer

Er ging iets mis met het bezorgen van het pakket

Ik ben recent verhuisd en heb met The Stone gebeld dat het pakket naar een ander adres moest. Echter is dit niet gecommuniceerd met DHL. Waardoor het pakket op mijn oude adres geleverd werd. Ik heb het uiteindelijk zelf moeten ophalen.

Prima Levering

Prima site ,snelle correcte levering.

Fijne winkel, prima service, ook online. Ik ben helemaal tevreden!

Online een jas besteld en de volgende dag kon ik deze in de winkel ophalen . Goede service dus.

Goede service en snel

Leuke aardige verkoopsters denken leuk mee en als de maat niet in de winkel is kijken ze voor je op de website en word het besteld dan kan je het een paar dg later ophalen

Lange levertijd!

Op 30 december een bestelling gedaan, nog steeds niks ontvangen!!!

Uitstekend.

Goede sevice en vriendelijke hulpvaardige medewerkers.

Goede jeans

Mijn man vond in winkels niet wat hij zocht. Dus ben ik op het internet gaan zoeken. En ik kwam steeds weer bij The Stone uit. We hebben nu weer broeken besteld, en zijn erg tevreden.

Alles werd goed geregeld

Lagosweg 19