Alles werd goed geregeld

Snelle bezorging

Snelle bezorging en makkelijke retour. Daar hou ik van. Geen gedoe van aanmelden online ect maar retour sticker in de doos. Super makkelijk.

Eerste ervaring was prima.

Fijn geshopt en goed geholpen

fijne zaak

In de winkel waar ik de bestelling ophaal, staan hele vriendelijke en deskudige medewerkers.

prima omruiling en goede ontzorging in de winkel Capelle aan den Ijssel

prima ondersteuning wat betreft omruiling door Selina. Vriendelijke en behulpzame medewerkerster. Top.

goede service

goede spullen, service en snelle afhandelingen

Prima ervaring met bestellen en leveren

Nooit problemen gehad.

Zowel bestellen als retourneren gaat altijd goed en alles wordt snel afgehandeld.

Snelle bezorging

Het is een fijne site met ruime keuze en de bezorging is top, wordt netjes ingepakt en snel bezorgd. Jammer dat de maten niet helemaal kloppen van de merken.

Vriendelijk personeel in de winkel

Snelle service.

In de winkel werd ik super geholpen omdat de broek niet vooorradig was,de volgende dag was hij al binnen,geweldig

Snel geleverd, ook in de decembermaand. Product naar verwachting en netjes ingepakt.

Fantastisch snelle levering

Geisha pufferjas taupe- overal uitverkocht en toch na telefonisvh contact met dame vd winkel toch nog online beschikbaar met korting...fantastisch

Snelle en prima afhandeling

Snelle levering en gratis retourneren

Mijn bestelling werd snel geleverd en 1 item gratis geretourneerd wat ook weer snel werd gecrediteerd. En artikelen vroeg in de sale.

Leuke winkel, aardig personeel

Op internet aantal jassen uitgezocht en in verschillende maten besteld. De juiste jas gehouden, andere in de winkel gelaten en direct geld terug.

Naar vier dagen krijg ik een annulering binnen van mij bestelling. Ben ook ik de winkel geweest om

Want ik ben een vaste. Klant van de stone .en ik koop altijd een hoop kleding bij jullie .

Goed geholpen

Goed geholpen

Snel

Bestellen gaat snel & duidelijk

Middelmatig

Heb artikelen retour gestuurd maar geen bericht gehad dat jullie het retour ontvangen hebben, dat is bij andere webwinkels wel normaal dus dat viel tegen. Het artikel werd snel bezorgd dus dat is weer een pluspunt!

Goeie winkel en prima assortiment

Kom vaak in de winkel in Voorburg. Aardig en vriendelijk personeel. Shop ook vaak online en kan het artikel dan heel gemakkelijk terugbrengen naar de winkel. Leuke merken en ik vind altijd wel iets naar mijn smaak.

Jammer dat ik zo laat verwittigd werd dat er vertraging op de levering zat.

Jammer dat ik zo laat verwittigd werd dat er vertraging op de levering zat.

Ik heb nog niets ontvangen!

Heb nog niets ontvangen

Lagosweg 19