Goede website en snelle service

Mooie merken en binnen 3 dagen geleverd

Tevreden!!

Vlotte en correcte levering. Goede communicatie. Geen enkel minpunt Tevreden klant!

Geweldig!!

Goede service, vriendelijk en snel :)

Alles liep op rolletjes.

Zelfs 2 dagen voor kerst kreeg ik mijn bestelling nog op tijd binnen! Super goede service van the Stone en ze verkopen mooie merken en makkelijke site. Zeer tevreden klant. Bedankt.

Altijd vriendelijk, en goede service. Heerlijke winkel

Goede ervaringen met The Stone!

zowel bestellen als leveren ging makkelijk en snel! Daarnaast was het ook nog op tijd voor de kerstdagen geleverd, top!

Eigenlijk 5 sterren voor het makkelijk bestellen

Makkelijk bestellen via webshop. Helaas geen efficiënte berichtgeving over tijdstip ophalen in de winkel. Product bleek er de volgende dag al te zijn, maar winkel heeft mij niet bericht. Wel 5 sterren voor personeel in filiaal Koperwiek Capelle a d IJssel! Vriendelijk, behulpzaam en denken mee. Prettig om daar te shoppen.

Goede service en vriendelijk personeel zowel in Hillegom als in Nieuw Vennep

Fijn

Ik werd er goed geholpen

Ik raad the sone aan

Super vriendelijk geholpen

Super vriendelijk geholpen door een medewerkster die mijn dochter bij haar bestelling geholpen heeft. Ondanks de feestdagen toch snel de bestelling op kunnen halen. Toppie, thanks!

Snelle en nette aflevering van online bestelling in winkel

Online besteld. Goed op de hoogte gehouden en snel op kunnen halen in de winkel. Retour heel snel terug betaald.

Heel goed en eerlijk advies Ben blij de deur uitgegaan met 3 nieuwe setjes

Mijn ervaring is correct

Vlot en retour netjes afgehandeld !

Bestelling van een truitje gedaan en met 2 dagen kon ik het al afhalen, terwijl het langer zou duren. Zeer tevreden klant

Service kan beter en sneller

In de winkel een leuk vest gezien, maar mijn maat was er niet. In plaats van dat de verkoper zegt “ik bel ons filiaal een stad verderop even”, werd er niets gedaan. Zelf maar op de website gekeken, besteld en in de winkel af laten leveren. Ook dat duurde naar mijn idee langer dan nodig. Kortom; mooi assortiment, maar iets meer klantgericht werken zou een verbetering zijn.

Zoals beloofd.

Zoals het er staat is het ook. Retour ook perfect afgehandeld.

Snelle levering. Maar retour ook snel verwerkt!

Prima service!

Snelle levering en veel keus!

Product correct en volgens afspraak geleverd

Duurde lang voordat personeel de bestelling had geplaatst in het systeem. Dit moest tot vier maal toe geheel opnieuw worden ingevoerd alvorens de bestelling was geplaatst.

Jas online besteld, ondanks de drukte rond de kerstdagen redelijk snel ontvangen. Een winkel met een leuk assortiment aan kleding.

Zeer goede service

Via de webside een jas gevonden in de winkel wezen passen er was niet de juiste maat voorhanden toen hebben ze er een voor mij besteld en bij binnenkomst een melding voor passen / afhalen super.

prima.

Via de winkel in Gouda een trui besteld. Kreeg netjes een mailtje dat ik het in de winkel op kon halen. Lag netjes klaar. Complimenten zijn op zijn plaats. Mvg Ingrid van der Horst-Hersche

Duurt lang voordat je je bestelling binnen hebt

Duidelijk lijkt me. Heb m’n bestelling nog steeds niet binnnen. Wel een factuur

Lagosweg 19

2622 CZ Delft