Makkelijk

Het is heel makkelijk en geweldig dat je het product in de winkel kan laten bezorgen. Je kunt het gelijk passen.

Goede service in Alphen aan den Rijn.

Jas voor mij besteld en deze was heel snel binnen. Sneller dan verwacht. Was ik erg blij mee. Vriendelijk personeel in de winkel.

Goede communicatie rondom bestelling, bezorgen en terugbrengen in de winkel.

Goeie service

Top levering

Netjes verpakt en snel geleverd

Hartstikke goed

Altijd goed en fijn geholpen

Bestelling was snel in de winkel, retourzending ging ook snel en makkelijk.

Goed!

De oplettende verkoopster zag een gat in de trui. Maat was niet op voorraad. Heeft ze er 1 via webshop besteld. Twee dagen later werd er gebeld was hij al binnen.

Prima geholpen.

Al meerdere keren netjes geholpen. Ook bij bestellen als een artikel niet aanwezig was. Prima!

Prettig geholpen

Prettig geholpen en gelijk gepast

goed en vriendelijk

JAMMER

HAD EEN ZWARTE RIEM BESTELD NA DAGEN GAAN VRAGEN IN WINKEL OF DEZE ER AL WAS. NEE ZEGT DE VERKOOPSTER. NA DAGEN WEER GAAN VRAGEN EN EEN ANDERE VERKOOPSTER ZEGT JA HOOR DIE LIGT ER AL LANG. RARA.

Super store goed personeel

Super store goed personeel

Fijne service en kleding!

Erg blij met mijn twee nieuwe blousjes! Prettige stof en de winkel gaf een fijne service!!

Perfecte service

Had een broek gekocht van PME voor mijn man maar er zat een raar soort vlek of print ingewassen. Ermee terug gegaan en binnen enkele dagen een nieuwe broek opgehaald. Echt fantastisch en een geweldige service. Dit is in Duiven bij the Stone.

Snelle levering, retourzending melden via afterpay

Twee mooie blouses gekocht. Helaas viel er een te klein en deze was er ook niet meer in een grotere maat. Gekozen voor achteraf betalen. Kon de blouse, die ik terug ging sturen direct van de rekening afhalen. Top geregeld.

Alles wordt vlot afgehandeld en loopt volgens afspraak.

Prima site

Nette en goede levering van het product

Vriendelijk personeel en in winkel meteen retour

Snel

Volgens omschrijving

Snelle verzending

Vriendelijke meiden in den bosch.

Makkelijk en prima te bestellen

Prima webshop. Eenvoudig te bestellen

Super goed

Super behandeld en het personeel heel klant vriendelijk

Lagosweg 19

2622 CZ Delft