UITSTEKEND!

Artikel was niet in de shop voorradig, zodoende online besteld. Twee dagen later geleverd! Top!

De jas was prachtig snelle levering.

Gewoon niets bijzonders

Het was een matige ervaring. Misschien was het mijn indruk. Maar de aanwezigheid van het personeel maakte op mij geen vrolijke indruk. Geen echte aanstalten om te helpen, ondanks mijn bedoeling om naast de winterjas, shirts ook enkele jeans te kopen. De zin hierbij in mij trok snel weg.

Snelle levering goed verpakt product geweldig (bodywarmer teddy)

Vriendelijk en behulpzaam

In de winkel lange voort in Oegstgeest heel vriendelijk geholpen.

Doen wat je beloofd

Prettige verkoopsters en verkopers in de winkel Elst, op een normale manier verkopen, niet hangen bij elkaar, goed systeem als iemand hulp nodig heeft, dan regelen ze snel wie gaat helpen, geen kauwgomkauwend personeel achter een mobiel maar oprecht, niet dwingend en lekker normaal personeel, chapeau! Hadden iets besteld dat paar dagen later netjes bezorgd werd.

Alles verliep vlotjes

Alles in orde en correct verlopen

Jas besteld

Werden goed / leuk geholpen in de winkel. Jas een maar groter besteld, geen probleem. Was er op de dag van afspraak.

Besteld op de webshop( in de winkel gedaan) volgende dag in de winkel kon het ophalen.

Veel artikelen op voorraad

Veel artikelen op voorraad Leveren kan wellicht iets sneller. Klantenservice reageert snel en goed.

Prima kwaliteit. Snelle bezorging netjes ingepakt. Mooi overzicht van artikelen..

Goed geregeld

Van bestellen tot afleveren in de winkel prima. Mogelijkheid om artikel nog even te passen in de winkel voordat het mee naar huis kan worden genomen. Super.

Alles goed verlopen

Ondanks de vele negatieve reviews toch besloten om bij The Stone te bestellen. Na 2 dagen had ik mijn bestelling ontvangen. 2 dingen heb ik gehouden en 1 heb ik 2 dagen na ontvangst geretourneerd. Nog geen week later is mijn bedrag op riverty aangepast en kon ik betalen voor wat ik heb gehouden.

Hele fijne webshop, had ik dit maar eerder ontdekt!

Super blij met deze mooie shop, goede merken, fijne prijzen en top service

fout bij ophalen bestelling.

Mijn bestelling laat ik in de winkel bezorgen, dan kan ik hem zelf ophalen. Nu bleek mijn pakje aan een verkeerde klant meegegeven te zijn. Ik ben dus voor niets naar de winkel gefietst. De stone winkelmedewerkers deden daar vrij nonchalant over. Ik vond dat teleurstellend. Ik kon later, na nogmaals getelefoneerd te hebben het pakketje wel ophalen. Overigens is de inhoud van het pakje, mijn nieuwe broek, heel goed.

Mooie collectie

Prima.

Keurig op tijd bezorgd

ze verkopen prima merken

na een week van niets horen, na het bestellen van een jas, heb ik maar gebeld naar de winkel. blijkt de jas daar al een week te liggen. geen mailtje gezien in mijn mailbox of spam. beetje jammer!! maar verder prima winkel....

Fijne service en makkelijk bestellen in de winkel

Prijs/ kwaliteits verhouding os heel goed , maar een iets uitgebreidere beschrijving van in dit geval een jas, zou fijn zijn,; bijv. dat er epauletten op zitten en wel of geen binnenzak, lengte onder de mouw etc.

Héél erg traag

Vlotte behandeling.

Makelijk en snel

Online besteld en laten bezorgen in de winkel. Netjes verpakt. Email duidelijk.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft