Bijzonder goed

Zeer klantvriendelijke medewerksters

Makkelijk bestellen

Online besteld ,retour in de winkel gedaan ,daar geen geld terug het gaat via hoofdkantoor ,wacht er nog steeds op

Medewerkers zijn erg klantvriendelijk en bereidwillig. Dan heb ik het over de winkel in Nieuwerkerk aan den IJssel.

Op tijd geleverd

Het duurde een paar dagen voordat de broek er was. Maar dat vind ik prima. Goed verpakt, fijn dat het in de winkel opgehaald kon worden. Beter voor milieu

Mooie ruime collectie, en zeer vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk geholpen

slecht! na 2 weken nog niets binnen!

2 weken geleden een broek gekocht in de winkel en ook direct betaald. Zou binnen een paar dagen in de winkel liggen, maar nog steeds niet gehoord.

Alles zoals het hoort

Makkelijk zoeken, bestellen. De levering en info daarover zijn ook prima

Snelle levering en vaak hoge kortingen

Super geregeld!

Super geregeld, snel verzonden.

Slechte communicatie

Pakje retour gestuurd. Geen bericht gehad van ontvangst.

Heb een pakje retour gestuurd zou graag een bevestiging krijgen van jullie.

Goed klantvriendelijk personeel. Mooie collectie. ti

In Oegstgeest word ik vriendelijk geholpen en kennen ze mijn maat en kledingstijl. Ik kom altijd weer blij thuis.

Heerlijke jas

Heerlijke warme jas, moderne oversized uitstraling maar niet te lang. Hij heeft drukknopen zodat je er ook makkelijker mee kunt fietsen.

Goeie, snelle service!

Ik werd vriendelijk geholpen, snelle service wat betreft de bezorging.

Goede shop ervaring

Goed geholpen in de winkel zelf met mijn online aankopen die afgehaald kon worden in de winkel.

Regelmatig bestelling gedaan,word netjes gebeld dat het klaar ligt, of het word snel thuis bezorgd! Kortom prima service.

Ruim assortiment en snelle levering. Fijne winkel

Per internet besteld. Prima levering., zeer tevreden dankjewel.

heel slecht

Pakket niet aangekomen. Klantenservice reageert heel traag. Duurt weken. Blijven eindeloos onderzoeken.

Online bestelling gedaan

Bestelling online geplaatst. Helaas bleek 1 artikel beschadigd. Was ook niet meer leverbaar. Misschien netjes om dan de verzendkosten te dekken, welke toch onnodig lijken bij een duurdere bestelling, maar goed. In de winkel altijd even vriendelijk personeel.

Prima geregeld en kwaliteit kleding

Prima geregeld in korte tijd

Prima geregeld en kwaliteit kleding

Prima geregeld in korte tijd

Fijne service ga zeker vaker bestelling plaatsen

snel netjes

snelle nette service