Slecht

Ik heb mijn pakket na ruim een week nog niet binnen.

Lang wachten op bestelling

Zit nog steeds te wachten op mijn bestelling

We zijn nu een week verder en heb de bestelling nog steeds iet ontvangen. Vind ik wel lang duren .

Ik heb na een week nog niets ontvangen dus voorlopig vind ik dit voor een bestelling binnen Nederland lang duren

Ons pakketje zou woensdag verstuurd zijn. Maar is niet binnen gekomen.

Ons pakketje is nooit aangekomen.we hebben gemaild.ook daar geen reactie op.

Fijn personeel

Snelle reactie betreffende bestelling

Waar blijft mijn bestelde broek?!!!

Duurt al bijna een week.

29 juni een broek besteld. Nu 9 juli nog steeds niet afgeleverd!

29 juni heb ik een broek besteld. 9 juli nog niet binnen. Intussen telefonisch contact gehad. Zodra de chauffeur onderweg is krijgt u bericht vertelt mevrouw. Dagen later nog niets ontvangen.

Slecht

Ruim een week later heb ik mijn bestelling nog niet binnen

Nog niet bezorgd

Pakketje staat al een week in levering maar is nog steeds niet bezorgd.

Bestelling nog steeds niet gekregen

Op 3 juli een DHL tracing gekregen, op 7 juli een email gestuurd waarom het nog niet bij DHL was aangekomen. Reactie was dat er een technische was geweest met de verzendlabels… en alles handmatig gescand moest worden, wat natuurlijk grootste onzin is. Maar dat het pakketje bij DHL moest zijn, ik heb gebeld met DHL maar dat pakketje was er niet en is gewoon nog niet aan DHL meegegeven omdat het waarschijnlijk niet op voorraad is of niet meer te leveren is terwijl ze zeggen van wel. Bestel hier nooit meer iets

Shirt met vlekken

Shirt is met vlekken geleverd. Ik heb het teruggestuurd, maar nog niets gehoord.

Goed assortiment, netjes en snel geleverd.

Pakket wordt maar niet verzonden!!!!!

Ik wacht nog steeds op mijn pakket. Ligt nog steeds bij DHL.

Op dit moment is het kut.

Zit al 1,5 week te wachten op mijn bestelling.

Na een week nog niets ontvangen

Na de vorige levering zeer tevreden over verpakking en verzendtijd. Dit keer na een week nog niets ontvangen. Heb al een week de track en trace maar wacht nog steeds tot het pakket in behandeling wordt genomen (oftewel wordt afgegeven bij DHL). Met vriendelijke groet, Elise

Bestelling na 1,5 week nog niet binnen

Helaas is de bestelling kwijt geraakt. We hebben nog steeds niks binnen na 1,5 week.

Door storing dhl pakket nog niet binnen

Meer als een week geleden pakketje besteld maar kreeg geen bevestiging dat deze bij mijn gekozen afhaalpunt aanwezig was.Gebeld en werd overigens keurig te woord gestaan door medewerkster.deze vertelde dat dhl storing had in het systeem.Daar is niets aan te doen maar had het prettig gevonden indien deze mededeling van jullie kant zou komen.Misschien een punt om mee te nemen in de toekomst!!!

Ontevreden

Helaas wacht ik nog steeds op mijn bestelling van ruim een week geleden. Spijtig zeker omdat er wordt aangegeven binnen 3 dagen. ( was een cadeautje )

Pakket al ruim een week onderweg

Blijkt dat er probleem is met de labels, maar daar is niets over gecommuniceerd. Heel slecht. Had broek besteld voor feest op vakantie ( in winkel was mijn maat niet meer). Nu eigenlijk niet meer nodig.

Waar is mijn bestelling?

Beste lezer, 30 juni bestel ik mijn producten. Op 2 juli volgt bericht dat bestelling de deur uit is en tot vandaag geen enkele reactie van DHL over het vervolg noch wanneer het bestelde wordt geleverd. Dus ja, blijft de vraag waar is mijn bestelling? Ik hoor graag. Mvg, S.V.

Zeer slecht

Bestelling van 30 juni is nog steeds niet geleverd. Wordt aan het lijntje gehouden. Al verschillende mails gezonden met steeds als reactie : wordt binnen enkele dagen geleverd. Maar nog steeds geen aannamescan bij DHL. Wacht nog tot donderdag maar annuleer dan de bestelling en wil dat Riverty geinformeerd wordt dat factuur komt te vervallen

Mooi op tijd geleverd en de juiste maat

Ik ben een tevreden en blije klant

Mijn pakketje is nog steeds niet ontvangen

Ik heb al 2x contact gezocht met de klantenservice ivm mijn bestelling maar ze doen er niets aan. Mijn pakketje is nog steeds niet ontvangen!! De track en trace van dhl geeft aan dat het pakket nog niet is afgegeven en de klantenservice van dhl bevestigt dit. Toch wil de klantenservice van the stone geen onderzoek starten en opzoek gaan naar het pakket.

Helemaal top

Netjes, vriendelijk en behulpzaam