duidelijke site, snelle levering, product ook van goede kwaliteit

duidelijke site, snelle levering, product ook van goede kwaliteit

Snelle en goede levering

Ben naar de stone in Ridderkerk gegaan voor een spijkerbroek, deze was niet voorradig. Verkoopster stelde voor om te kijken voor online. Daar was de broek nog wel voorradig, dus besteld en met een paar dagen geleverd. Top.

Helaas was mijn broek niet in mijn lengtemaat te krijgen maar in Druten kan deze op maat gemaakt worden.

Vriendelijk en behulpzaam personeel Mooie jas erg blij mee

Vriendelijk en behulpzaam personeel Mooie jas erg blij mee

Overvolle winkel hierdoor weinig overzicht

Mooie jas gekocht. Maar de keuze was zo reuze waardoor er nauwelijks overzicht was en moeilijk juiste maat te vinden want het hing ook nog eens door elkaar. Vestiging Leidschendam (westfield mall)

Overvolle winkel hierdoor weinig overzicht

geweldige service

personeel in Hillegom zeer kundig en vooral vriendelijk en behulpzaam

Fijne winkel en webshop

Als je maat niet meer aanwezig is in de winkel, kun je hem misschien nog online vinden. Dat geluk had ik met een superleuke trui. Je kunt bij de Stone ook punten sparen voor korting.

Snelle levering en goede kwaliteit

Leuke en goede producten. Goede kwaliteit.

top

product zoals online getoond en snel geleverd .

top

product zoals online getoond en snel geleverd .

Snelle levering Vriendelijke personeel

Slechte service en klantenservice

Langer dan een week moeten wachten en zoals bij meerdere slecht georganiseerde bedrijven krijgen de bezorgers de schuld. Gelijk na het afronden van de bestelling knim in DHL app meteen zien dat er een sticker gemaakt was. Alleen nog niet ontvangen staat er dan bij. Tijdens het bestelproces staat er 1 tot 3 dagen. Na 8 dagen was het binnen. Gelukkig was het artikel (cadeau) de dag NA sinterklaas in huis. Echt top geregeld. Nooit meer bestellen!!!!!

Matige service

Vond dat ik al redelijk lang op mijn bestelling moest wachten. Toen de jas binnenkwam was ik blij, hij was erg mooi. Helaas zat er een gat in het stiksel. Dit direct gemeld in de WhatsApp. Hier kwam als antwoord dat ik de jas kon retourneren en dat ik op het formulier in kon vullen dat het om een beschadigd artikel ging. Ook kon ik daar aangeven als ik een nieuwe wilde. Dat wilde ik... Dus ik vroeg of deze dan direct verstuurd kon worden, want het duurde de vorige keer ook al wat lang. Dit kon niet, de eerste jas moest eerst terug binnen zijn. Helaas.. the stone stuurt een kapotte jas op en de enige service die wordt aangeboden is ; je kunt retourneren... Heb de jas ergens anders besteld, was er binnen 2 dagen .

Makkelijk en snel!

Alles top!

Slecht

Klachten worden niet serieus genomen en op normale manier opgelost. Probleem wordt niet opgelost en klant moet erg lang wachten op oplossing

Slecht

Slechte communicatie en oplossing bij kwijtgeraakte levering

Zolang de leveringen goed gaan is het prima, maar wanneer The Stone een pakket kwijtraakt is de communicatie, oplossing voor het probleem en service erg ver te zoeken! Dan krijg je het “van het kastje naar de muur verhaal” en maken ze van hen probleem jouw probleem…..

Lagosweg 19

2622 CZ Delft