Leuke kleding, maar de bezorging duurt zo lang

Vaak leuke kleding, leuke merken. Maar het de bezorging duurt echt heel lang. Soms wel 2 weken aan het wachten op het pakket. Zo ook nu. Vorig weekend besteld en nog steeds is het niet onderweg. Ivm de lange bezorgtijd raad ik het niet aan om te bestellen. Maar om een winkel op te zoeken.

Prima webshop

Bevestigingsmail niet gekregen door fout in mailadres. Na 2 dagen gebeld, pas bij 3e poging iemand gesproken, maar daarna perfect opgelost. Bestelling was zelfs al onderweg en diezelfde dag ook ontvangen.

Niet zo goed.

op 28 juni besteld op 2 juli bericht dat onderweg is. Daarna tot op heden niets ontvangen of gehoord. Vandaar dat ik alleen helaas slechte beoordeling kan geven. Eerste ervaring is niet zo goed. Sorry

Prettig geholpen

Na week nog niets binnen

Ik had verwacht dat de bestelling eerder binnen zou zij nu 9 dagen verder nog niets ontvangen

Niet geleverd

Het pakket is nog niet geleverd8

Onvoldoende

Na 14 dagen nog altijd mijn pakket niet geleverd!

Super goed, ga zo door!!!!!

Ze hebben geholpen om te zoeken op de site en op de juiste datum lag het in de winkel.

Levering duurt te lang per internet

Winkel koperwiek komt goedkoop over. Veel medewerkers en te weinig feeling met verkoopadvies. Vriendelijk zijn de verkoopsters wel. Beetje begeleiding zou gepast zijn.

Slechte verzending

Mijn pakket is volgens the stone verstuurd op 2 juli. DHL geeft aan dat pakket is aangemeld. Nu een week later heb ik nog niets ontvangen.

Nog steeds mijn pakketje niet ontvangen.

Geen pakketje nog ontvangen.

Goeie service

De korte broek was niet meer voorradig in de winkel. Dus de verkoopster heeft t artikel online besteld en werdn in de winkel bezorgd. Topservice.

Niet zo tevreden

Ik wacht al meer als een week op een broek, hij zou met 3 dagen binnen zijn , was voor een feestje, had alles erbij gekocht maar is nog steeds niet binnen en dat is erg jammer!

Wacht heel lang op mijn pakket

Besteld voor een feest en zou binnen 2 dagen bezorgd zijn. Ik wacht nu al meer dan een week. Ik moet zelf info opvragen en word verder slecht geinformeerd.

Slecht

Mijn ervaring met The Stone is niet zo goed Heb op 30/6 een bestelling geplaatst en betaald en vervolgens niks meer gehoord..

Snelle service in de uitverkoop

Mijn kleren koop ik altijd in de uitverkoop. Nu ook 2 mooie items gekocht: een broek en een maxi-jurk. Ik laat de bestelling altijd in de winkel afleveren. Zo heb je geen gedoe met dat er iemand thuis moet zijn en kan je je bestelling ophalen op het moment waarop het jou uitkomt.

Laat

29 juni besteld nu nog niet binnen het is al 9 juli

Een hele leuke winkel met erg vriendelijk personeel

Superservice

Snelle levering en retour gewoon terug naar de winkel.

Geen klachten

Wel later geleverd dan op site aangegeven

Gewoon goede service

Jurk dat volgens het waslabel was gewassen vertoonde toch krimp. The Stone gaf aan dat dit niet mag en verving de jurk. Gewoon een goede service!

Perfect geholpen door een lieve dame

Mooie kleding maar afwikkeling erg onduidelijk en wisselde antwoorden

Ik heb woensdag mijn online bestellingen in winkel gepast en retour gedaan. Netjes mail gehad van retourverwerking en dat 1 tot 3 dagen erna geld op zelfde rekening terug kreeg dan mee had betaald. Nu 5 dagen later nog niks ontvangen, geappt naar klantenservice en totaal geen reactie. Gebeld en konden ze niet terug zien, dat worldline terug over zou maken enige. Via mail wel reactie dat door storing niet is overgemaakt en nu handmatig moet. Alleen staat er 1 tm 4 werkdagen weer kan duren dat het er op staat. Alleen ja Rabo na ing is normaal geen 4 werkdagen dus vind extreem lang duren. Gaat toch om veel geld.

Vlotte levering, duidelijke instructies om te bestellen en retourneren; financieel vlotte afwikkeling.. kortom tevreden klant!

Lagosweg 19

2622 CZ Delft