Vlotte levering, duidelijke instructies om te bestellen en retourneren; financieel vlotte afwikkeling.. kortom tevreden klant!

Snelle verzending

Snelle verzending, groot aanbod.

Ik vind het vervelend dat als ik online bestel ik geen email krijg dat ik het kan ophalen in de winkel in naaldwijk gebeurt vaak bij mij heb wel de email gecontroleerd in de winkel

Redelijk

Had een T-shirt besteld, helaas zaten er een paar kleine vlekjes in. Had het terug kunnen sturen, maar het risico genomen om het T-shirt te wassen. Gelukkig waren ze er daarna uit. Verder prima T-shirt mooie kleur en goede kwaliteit.

Super snel en goed

Het was snel bezorgd en alles paste goed .

Zoals altijd weer even goed verlopen

Meerdere keren wat on line gekocht en afgehaald op bisonspoor te maarssen. Altijd zoals beloofd op tijd geleverd en artikel voldaan aan verwachtingspatroon. Vriendelijk personeel die me altijd ook advies geeft over eventueel retour sturen. Kortom ik blijf hier bestellen

Broek zit niet meer naar mijn zin na 1x te hebben gedragen

Ik heb bij jullie een Cup of Joe boyfriend spijkerbroek gekocht. In de winkel gepast en was prima. Thuis bij jullie online besteld. Ik was mijn kleren altijd voor ik het ga dragen. Ook nu eerst koud gewassen. Nadat ik hem een avond heb gedragen was hij bij thuiskomst helemaal wijd aan de bovenkant. Ik zou er nu een riem om moeten dragen terwijl dat eerst niet zo was. Heb nu wel spijt dat ik hem gekocht heb .

Vriendelijk personeel.

Altijd goede service

Bestelling dag erna binnen en altijd vrolijk personeel

Toppie

Super riendelijk personeel en goed geholpen

Een superkoop.

Super mooie kleren

Mooie kleding goeie kwaliteit

Heerlijke zaak om de shoppen

Vriendelijk en behulpzaam personeel met oprechte mening!!

Snelle correcte service

Besteld snel geleverd en het product prima inorde

Product was kapot

Ik heb een orachrige short besteld. De levering duurde wat langer, maar na een mailtje sturen werd het verzonden. Helaas zat er een gat in de broek, dus deze weer retour verzonden.

zeer tevreden.

eerste aankoop kom nog eens terug.

Het hele proces is wat ik ervan verwacht en ook het bestelde overhemd

Super vriendelijk personeel en snelle levering

Snelle levering netjes verpakt

Snelle levering. Leuke kleding van een goede kwaliteit

Fijn personeel in de winkel, de dames helpen goed en kunnen goed stylen. Als ik met mij kinderen kom houden zij mij kinderen bezig zodat ik kan omkleden. Super leuke winkel en goed, lief en motiverend personeel in Elst Gelderland.

Klantvriendelijk leuke meiden

Makkelijk en snel kopen en ontvangen

Super leuke items van goede kwaliteit snel binnen en nog mooie puntjes sparen.

Na m’n gevoel word ik niet serieus genomen

Ik zit al veertien dagen op mijn pakketje te wachten ,na vele mails en telefoontjes nog niet opgelost ,de bezorger is niet bij de brievenbus geweest ook niet op de camera gezien ,zijn verhaal klopt niet als nog oplossen bvd

Lagosweg 19

2622 CZ Delft