Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Prima winkel

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Snelle service, snelle levering en bij ruilen heel gemakkelijk en duidelijk.

Service

Goede service, vriendelijk personeel

Ik ga regelmatig naar The Stone in mijn stadje omdat de medewerkers vriendelijk zijn en ze laten me met rust als ik aan het rondkijken ben. Als ik iets nodig heb, dan zijn ze klaar om mij te helpen. Wat ik ook goed vind, is dat ik makkelijk iets kan bestellen als het niet te vinden is. Ook ophalen in de winkel is geen punt.

De bestelling was snel in de winkel . Je kunt daar passen en eventueel meteen retourneren. Ideaal .

Ik heb mijn bestelling in de winkel afgehaald en ben heel prettig geholpen.

Goed geholpen. Ik had iets laten bestellen en dat was goed en snel verlopen.

Levertijd langer dan verwacht

Goede kwaliteit en service

Hele mooie kwaliteit t-shirt, kleurvast en kwalitatieve stof. Snel en netjes verpakt geleverd. Kortom, fijne betrouwbare webwinkel.

Prima en jammer

Het product is prima, alleen wel jammer dat het best wel lang duurt voor je het in huis hebt.

Was netjes op tijd

Zo als ik zei mooi op tijd volgens afspraak

Prima volgens afspraak gegaan.

Prima volgens afspraak gegaan.

Geweldige service

Altijd vriendelijk personeel, ik ga altijd naar Vianen, erg behulpzaam, en vooral eerlijk, top winkel

Alles volgens afspraak!

Goede en snelle afhandeling.

Goede levering

Snel en goed geleverd..fijne winkel

Snelle levering, goede producten

Iedereen is behulpzaam

Wij gaan regelmatig in Zaltbommel langs voor nieuwe kleding. We worden altijd fijn geholpen door de dames met fijn advies en de manier hoe ze mee denken. Super tevreden!

Een fijne ervaring om zo geholpen te worden terwijl je de bon thuis hebt laten liggen

Helaas te grote broeken besteld/gekocht en terug moeten brengen! Ik kom wel weer terug voor nieuwe broeken maar dan maar eerste ff passen. De meiden in winkel welke bij the Stone bekend staan als winkel 02, hebben mij meer dan goed geholpen. Daarom kom ik altijd weer terug.

Goed geholpen erg mooie winkel

Goed en snel

Bestelling is goed te volgen en op tijd in huis

Netjes op tijd bezorgd in de winkel

Overzichtelijke site en mooie merken

Ik kon makkelijk zoeken of mijn gewenste items er waren. Werden snel geleverd

Topje voor mij besteld in de winkel, omdat de maat er niet meer was. Snel geleverd.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft