Prima service, jammer dat er zo weinig in zijn maat voorradig was in de winkel. Maar goed opgelost om het te bestellen.

Super goed en snel geregeld

Goede prijs en kwaliteit en eerlijke service

Niets ontvangen

Ik ben nog steeds in afwachting van mijn bestelling. Vreemd dat ik deze enquete nu ontvang. Morgen maar eens bellen

Kom er al jaren leuke kleding Gezellig personeel

Hele snelle levering

Is goed

Personeel is vriendelijk

Snel het juiste geleverd

Simpel te bestellen. Duidelijkheid over levering. Kwalitatief goed product.

Met de stone prima maar de levering waardeloos

The Stone prima, maar de bezorging van de levering is slecht. Er wordt gemeld wanneer de levering plaats gaat vinden. Wij zijn de hele dag op kantoor en hebben niemand gezien Idd op zaterdag avond is het dichtbij het bedrijf, Weet DHL dat nou nog niet? 2de x op dinsdag zou de levering zijn tussen 11 en 1500 uur nou dan zit ik hier de hele dag... Ik baal ervan dat ik weer een bestelling moet plaatsen. Ik ga kijken of de broeken ergens anders te bestellen zijn met een levering van PostNL

Super snel geleverd

Helaas was het bestelde jasje te klein en moest het retour. Ook de retourmelding heel snel afgehandeld. Fijne website

Uiterst vriendelijk, vrolijk en behulpzaam!

Geholpen met een hoop vrolijkheid en humor. Er werd attent gereageerd nadat de dame zag dat ik onlangs jarig was geweest. Er werd gekeken of mijn maat in een andere vestiging wel voorradig was en daar werd het ook besteld. Je krijgt hier echt het gevoel dat de mensen met plezier hun werk doen.

Zeer klant onvriendelijk

Jasje gezien Druten. Gevraagd of het in Leidscherijn was. Jazeker 2 stuks. Helaas waren de jasjes niet aanwezig. Wellicht verkeerd gekeken. Jasjes besteld en opgehaald. Toen ook nog leuke bloes gekocht. Bij thuiskomst bleek bloes productie fout te hebben. Roezel was verkeerd aan bloes gestikt. Weer terug naar winkel. Maar aangezien bloes in sale mee deed geen geld terug. Nieuwe bestellen kon uiteindelijk wel maar alleen op mijn kosten naar m’n huisadres. Nu nog wachten wanneer bloes weer in filiaal komt om wederom en voor de laatste keer naar de Stone te gaan

In de winkel in Warmond was de trui niet meer in mijn maat, de mevrouw bestelde heel vriendelijk voor mij en liet hem thuis bezorgen (ik woon niet daar om later op te kunnen halen)

Leuke kleding wat fijn draagt

Erg aardige medewerksters bij het filiaal in Papendrecht

Ik ben zeer tevreden over de medewerkster van de winkel in Papendrecht

Fijne winkel. Prima service.

Goede service, voor mij is dat héél belangrijk.

Prima winkel

Veel keus, en vriendelijk personeel

Personeel dat in Elst(gld) werken zijn heel vriendelijk!

Helemaal prima.

Snelle bezorging en goede commumicatie.

Heel klantvriendelijk

Een leuke jurk van Zozo besteld. Helaas was de maat niet goed. Het retourneren ging eenvoudig en snel. Ook de terugbetaling was snel terug betaald

Als prettig ervaren.

Ik ben niet zo'n internet besteller, maar dit als prettig ervaren.

De dames in de winkel in Vianen helpen mij Heel fijn personeel!!!!!!

Een fijne winkel met een mooi assortiment

Dit keer heb ik een short gekocht omdat die zo fijn paste heb ik snel ook de zwarte besteld. Deze was snel binnen. Super!

Leuke winkel en webshop, koop erg graag

Lagosweg 19

2622 CZ Delft