Vaak tevreden

Helaas laatste keer een broek van geisha gekocht. Helaas na 1x wassen is een hele draad eruit aan de onderkant van de pijp. Dit moet nu naar de kledingreparatie. Maar normaal gesproken altijd tevreden

snel en efficiënt

snel en efficiënt

Mijn bestelling is prima afgehandeld en lag op tijd in de winkel waar ik vriendelijk ben geholpen.

Fijne website en snelle levering

Zeer goede service

Vriendelijk personeel met goede service

Ruime keuze en snelle verzending

Mooie ketting met korting kunnen kopen. Was de volgende dag al in huis.

snelle levering, artikel exact conform beschrijving

voor herhaling vatbaar

Snelle levering en uitstekende service.

Matig

één blouse besteld maar kreeg deze drie keer geleverd telkens een andere dag mijn eerste blouse betaald de andere in overleg geweigerd maar de rekeningen liepen niet goed telkens gebeld en E.Mails gestuurd screenshot van mijn betaling inmiddels is het nog niet opgelost dus het kost veel tijd en bezorgd mij veel stress

Alles heel goed geregeld

Gewoon goed!

Toedeloe

De broek die ik had besteld werd snel geleverd. Erg blij mee

Supersnelle levering

's Middags besteld, volgende ochtend 9 uur geleverd in België.

Klantvriendelijk

Wat duidelijker kan is de mails die worden verstuurd naar de klant wanneer een bestelling kan worden afgehaald, of het pakketje er reeds is afgeleverd in de winkel.

Leuke winkel met fijn personeel

Ik kom al jaren in de Stone Leerdam. Fijne winkel, leuk prrsoneel. En als ze je maat niet hebben bestellen ze het indien nodig voor je. Top!

Mijn favoriet

Super mooie, originele en kwalitatief goede kleurrijke kleding.

Gewoon goed

In Brielle en Hellevoetsluis altijd vriendelijk personeel. Fijne winkels en voor ieder wat wils.

Goeie service

Kwam terug met blouse waar stiknaden van los waren. Blouse was nog geen maand oud. Ik heb een totale nieuwe gehad! Fijne service erg blij mee!

Altijd fijn geholpen

Zeer aardige medewerkers!

Mooie kleding en top service

Ik koop hier al mijn kleren. Allerlei stijlen zijn te vinden bij the Stone. Dus ik slaag hier altijd! Als er iets beschadigd is, is de klantenservice goed te bereiken.

In de winkel was de juiste maat niet voorradig en heeft de medewerkster deze voor ons online besteld. Het artikel is eerder bezorgt dan was aangegeven. Ik ben inmiddels in 2 vestigingen geweest en heb bij beide een fijne winkel ervaring.

Mooi kleding

Mooie kleding en snelle bezorging

Slecht geholpen voor de zoveelste keer in de winkel

Zocht een jasje in de uitverkoop en in de winkel hadden ze niet de juiste maat meer. Op verzoek gevraagd om te kijken of deze nog te leveren was in juiste maat. Daar werd niets mee gedaan en kreeg te horen misschien op de website maar dan voor de volledige prijs. Aan gegeven dat daar staat dat die ook goedkoper staat aan gegeven. De filiaalleidster bevestigde dat. Werd neerbuigend gereageerd. Thuis heb ik ik de juiste maat besteld en naar betreffende winkel laten sturen. Bij ophalen werd aangegeven dat ze niet altijd de juiste info van het bedrijf kregen. Een ding is voor mij duidelijk na de zoveelste keer neerbuigend te zijn benaderd dat ik en zowel mijn dochters niets meer zullen afnemen van de Stone.

Goed te bestellen en snel geleverd.

Voor herhaling vatbaar :)

Lagosweg 19

2622 CZ Delft