Prima winkel, mooie kleding!

Ik loop heel vaak even binnen, want er is een groot assortiment. En fijne kwaliteit!

Snelle levering en na retournering snel geld terug gekregen.

kledij van PME

alles is correct en snel verlopen - ik heb er ( twee hemden ) gekocht welke bij PME zelf niet meer verkrijgbaar waren het is wel mijn eerste ervaring met deze site

Super goed

Snelle levering en reactie

Super goede en snelle service en levering!

Het bestellen ging makkelijk, goede service en snelle bezorging van het artikel.

Precies goed

Deze Celine spijkerbroek is voor mij top dus opnieuw besteld.

Mooie kleding en redelijke prijs . Fijne kwaliteit. Zeer tevreden met wat ik al gekocht heb.

Direct contact dmv bevestigingsmail en vlotte levering.

Snelle nette levering

Vriendelijk geholpen en zeer snelle levering. Top!

Alleen maar goede ervaringen met The Stone.

Altijd top

Altijd correcte en vlotte levering en als iets niet past zonder problemen eenvoudig retourneren met een nette afhandeling. Er wordt precies geleverd wat je besteld. Veel keus ook.

Goede ervaring mee

Mooie kleding goede kwaliteit vriendelijk personeel!

heel fijne vriendelijk personeel

prima behulpzaam vriendelijk

Top geshopt

De maat die er niet was laten bezorgen in mijn favo shop . Thuis gepast en wat niet nodig was weer terug gedropt alles helemaal top

Volgens afspraak snel geleverd. Artikelen waren precies wat ik verwachtte en waren een mooie keuze voor weinig geld

Prima online bestellen en levering, fijn geholpen in de winkel

Ik ben groot fan van de Stone,Mooie kleding.en belangrijk de service.

prima service

fijne winkel, vriendelijk personeel

Alles in orde

Eerst kreeg ik mijn bevestigingsmail niet aan van de bestelling. Maar na even bellen hebben ze het nog een keer doorgestuurd. Bestelling werd netjes geleverd. Ik ben tevreden.

Superr

Goed geholpen

Ruime keuze

Veel kleding Leuke merken Levertijd duurt ongeveer 3 dagen Das jammer soms

Na 1 dag al gaten

Ik ga een broek retour sturen. Na 1 dag dragen al gaten bij het kruis.

Snelle bestelling en goede kwaliteit

Kleding van goede kwaliteit

Lagosweg 19