Online jurk gekocht en teruggebracht in de winkel omdat hij na 1x wassen er niet meer mooi uit zag. Na controle vd manager mocht ik een andere jurk uitzoeken! Prima service dus van de winkel in Oegstgeest!

Prima aanbod, snelle levering! Ben heel tevreden over mijn nieuwe aankoop

Leuke korte broek, zit heel goed...

On line bestellingen worden snel geleverd

Ik had online kleding besteld. Alles was netjes opgevouwen en verpakt. Shirt extra besteld ivm de maat. Terug gebracht in de winkel. Allemaal netjes geregeld!

Verschrikkelijk, nooit meer!

Alles ging mis. Ontving 2 emails terwijl ik maar 1 bestelling had gedaan. Vervolgens gaat er bij inpakken iets mis dus artikel wordt niet meer geleverd. Daarna hoor ik niets en na contact opgenomen te hebben, krijg ik te horen dat mijn pakketje al in de winkel ligt. Geen email hierover ontvangen. In de winkel krijg ik een vreemd verhaal te horen dat iemand op mijn naam iets besteld heeft. Zonder af te rekenen?! Nee, als ik het juiste artikel niet in de winkel vind dan zal ik het nooit meer laten bestellen in de webshop. Het heeft te veel tijd gekost!

De artikelen die ik heb besteld waren netjes ingepakt en het zag er goed uit. Snelle levering.

Snelle levering van een mooi shirt

Goede service en goed en eerlijk advies!

Ik had zelf een jurk uitgekozen en ik kreeg een eerlijk advies en een tip om een andere jurk te proberen. Deze was heel mooi. Ik kon hem een maat groter bestellen en in de winkel laten komen om daar te kijken of de andere maat beter was. Heel goed geslaagd uiteindelijk!

Fijn winkel

Divers en kleurrijk assortiment

Prima geregeld

handig thuis bezorgd, geen extra kosten!

Okee

Leuke meiden goed geholpen en netjes op tijd binnen groetjes

Mooie collectie & goede leveringen

Positief. Ik shop graag bij The Stone

Vriendelijk personeel, snelle levering van bestelling, duidelijke communicatie

Bestelling snel verzonden en retour snel en correct afgehandeld

Zie boven

Leuke kleding, goede service!!

Tevreden klant!!

Fijne winkel sowieso; kom vaak in de winkel Zaltbommel leuke betaalbare kleding en aardig personeel! Soms bestel ik online wat als ze het niet in de winkel hebben en dat gaat ook super!

Top winkel

Leuke meiden in Brielle, behulpzaam en gezellig, ik kom er graag, ze kennen me al...

Erg goed geholpen!

Ik vond het lastig om wat nieuwe outfits te kopen en ben geweldig geholpen; ze nam alle tijd voor me en kwam met leuke dingen.

helemaal TOP

leuke winkel en fantastisch personeel. Helaas niet mijn maat op voorraad maar op de website stond voldoende voorraad. Advies van het petsoneel: Dan besteld u toch alles on-line, ziet u direct de voorraadstatus en levertijd. Helemaal blij met mijn nieuwe outfits.

Nog niet gekomen

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen helaas.

Prima snelle service

Mijn bestelling kon ik na twee werkdagen al ophalen in de winkel, netjes ingepakt geleverd.

het is goede kwaliteit

je wordt altijd goed geholpen

Snelle afhandeling.

Duidelijk en snel.

Helaas viel de maat klein uit. Terug sturen vond ik heel simpel.

Lagosweg 19

2622 CZ Delft